Hihi, bedankt, zal een hele klus zijn lijkt me :p Grietje ze gingen wel goed, alleen eentje war minder, Maar zolang het bij 1 blijft vind ik het niet erg
heb net een heel stuk gefietst met Dawn daarna dacht ik: ik doe eens gek. en ben met Fay gaan wandelen de eerste 10 meters waren het moeilijkst, want toen zag ze ze nog. daarna was het de hele weg lekker huppelen en vrolijk doen! ben ongeveer tot m'n opa & oma's huis gegaan anders was ik bang dat we niet meer terug kwamen haha. maar dat was niet zo want ik was nog niet op de terugweg of ze begon te rennen en we stopten weer bij de wei haha. toen stonden we daar en kijkt ze me zo aan van 'goed hé!' 't is ook zo'n schatje ben trots op m'n kleintjes hihi
en sinds vandaag weet ik dat grote blauwe papiercontainers bijten
heb haast geen foto's want het was echt prutweer, wel wat gefilmd, dat zal ik er vanmiddag op zetten
hier het filmpje van Fay. ik zal voordat ik aankomende week op vakantie ga nog proberen wat filmpjes/foto's te maken, nu hopen dat het weer een beetje mee zit
het is me niet meer gelukt om nog filmpjes en foto's te maken dit weekend. dus als ik volgend weekend terug kom van vakantie zal ik dat wel weer doen! mijn opa zorgt deze week voor m'n 2 kleintjes dus dat komt helemaal goed
gisteravond teruggekomen van een heerlijke vakantie en heb net nog even snel wat fotootjes gemaakt naast het slechte weer ook een heerlijke facebook kwaliteit *kuch*
Dawn krijgt al wel wat kale plekken op haar kont etc, maar dat is vooral van het schuren, verder verharen ze nog niet echt, maar ik hoop dat dat nog een poosje duurt haha