heeft de merrie het zwaar met deze dracht? ik zie haar ruggegraat uitsteken
ellepel
Geplaatst: 16-05-12 21:33
denk dat het wel meevalt,ik weet dat hope haar rug wat rechter is,dus dan lijkt het sneller zo als ze zwanger zijn en ze is nog jong he,dan is de rug sowieso wat rechter.
Ik denk niet dat het vanavond komt... Ik hoop voor Mariska dat ik het mis natuurlijk heb en morgen foto's van de kersverse spruit aan zal treffen. In the meantime durf ik de laptop uit te zetten
tinkerplein
Geplaatst: 16-05-12 22:55
Weet inmiddels uit ervaring dat de uier niet alles zegt hoor!
Hier hebben al drie merries mij op deze manier gefopt,het was puur dat mijn gevoel zei dat ik moest gaan kijken ja hoor,3 x een bevalling..... Alledrie vrijwel geen uier
Zo... een tijdje niet meer gekeken, maar het veulen is er dus nog niet! Houd het nog maar even binnen Hope, want mijn laptop accepteert nog steeds geen flashplayer en hopelijk gaat daar dit weekend verandering in komen!
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-12 23:03
Nou mevrouw staat weer lekker binnen... Uier was weer iets voller dan gisteren, maar nog niet zodanig dat ie op klappen staat.. Maarja een maiden kan alles he Ben blij als het er gezond naast staat straks, pff dan zal er wel een last van mijn schouders vallen (en ik zal wel een traan laten denk ik..).
Haar rug is wat "bloot" nu idd.. Ze mag dikker, maar wil haar niet te dik hebben, is al gewicht genoeg met die dikke buik op die 4 benen. Zodra het er uit is, zal ik haar lekker verwennen..
Ik denk ook niet dat ze wat te kort komt hoor, er gaat gewoon heel veel extra's in zo'n veulen zitten en helemaal aan het eind van de dracht. Ik heb eens een merrie gehad die werd van lucht dik, maar aan het eind van de dracht stond ze op 5kg brok en de hele dag door hooi en weiland en allemaal extra dingen erbij zoals wortel appels en slober op een dag maar die werd zo slank alles ging naar het veulen. En toen het veulen geboren was werd de merrie weer dik van de lucht.
ellepel
Geplaatst: 17-05-12 01:18
ze lag net heel lief. begon al even te twijfelen,want toen ging ze een paar keer even wat langer uit liggen ging ze ook net even rollen om het veulentje goed te leggen(zeggen ze toch dat merries dat doen om het veulen te helpen indalen,kelly doet het wel) ...lag ze bijna tegen de stalwand aan
Blacky94
Geplaatst: 17-05-12 01:18
Ik klikte de cam aan en daar zag ik Hope liggen, beetje moeilijk doen met de benen, bleek dat ze gewoon aan het rollen was. Ik dacht ''die is bezig'' maar helaas
Nou ik ga het ook maar weer volgen. Ik hoop op een gezond mooi veulentje! Ik ga het echter niet weer op de cam bij houden na al die Joy drama, heb ik mezelf voorgenomen maar gewoon te genieten van de foto's die geplaatst worden zodra het er is Mocht het toevallig vroeg in de avond zijn dat ze bevalt kijk ik wel maar nachtwerk wordt het niet meer.