Dank jullie wel,
Het is wel moeilijk op de kleine momenten dat je het even vergeet en naar de wei loopt om haar een kus te geven, zoals ik altijd deed voor dat ik weg ging. Of als je wat lekkers in alle voerbakken doet en dan bij het hok van Lieke weer even met je neus op de feiten word gedrukt.
Ik heb vanaf het moment dat ik haar had altijd als ik weg ging haar nog even als laatst van alle paarden een knuffel en kus gegeven, gewoon voor het geval dat, en dat zit er zo in gebakken dat je dat nu ook nog steeds wil doen maar dan staat ze er helemaal niet.
orlys_dream schreef:Ik snap goed dat je schuldig voelt, maar dat is omdat je houdt zo onzettend veel van Lieke en je moest haar laten gaan. Je hebt een hele moeilijke keus gemaakt -- maar je hebt het goed gedaan, en wel de juiste keus gemaakt toch was het niet makkelijk. Laat je ons horen hoe het gaat met je en met Dirke in de komende tijd? Ik zal aan jullie denken en hoop dat de pijn wordt wat zachter voor je. Sterkte -
Ik zal hier zeker updates plaatsen over Dirke en mij.
Aan haar heb ik ook wel veel steun, het is altijd mijn knuffelbeer geweest maar deed er verder niet zo veel mee, ik vind dat een jong paard nog lekker een jong paard moet kunnen zijn dus dat blijft nog wel zo. Maar ze mag wel extra vaak mee voor een poetsbeurt en een knuffel.