Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Het wordt inderdaad een bloemennaam.
Enne... we hebben twee winnaars
Ik ga nog niet zeggen wie, want ik vind het zo leuk als jullie raden
Dus de intellectuele bokkers onder ons kunnen zo uitvinden welke naam het moet zijn, succes maar weer
De winnaars zijn al wel op de hoogte gebracht...
YWC schreef:Cynthia82 schreef:Het wordt inderdaad een bloemennaam.
Enne... we hebben twee winnaars
Ik ga nog niet zeggen wie, want ik vind het zo leuk als jullie raden
Dus de intellectuele bokkers onder ons kunnen zo uitvinden welke naam het moet zijn, succes maar weer
De winnaars zijn al wel op de hoogte gebracht...
Aangezien ik er dichtbij zat, maar niet 100% juist en er nu plots 2 winnaars zijn,
wordt het....... (volgens mij) ..... Rosalie
Margariet zou ook nog kunnen (is de italiaanse versie van daisy), maar als ik me niet vergis heeft Dais al eens een veulentje gehad dat zo noemde.
Cynthia82 schreef:Cynthia82 schreef:Noor, gefeliciteerd met je knappe King John! Ik ben benieuwd of hij buiten ook zo stuitert
Dais dr veulen laat zich nooit zien. Ik vrees daarom juist dat die al bokkend geboren wordt
Zo zeg ik dit, en zo zit ik een uur later naast de paddock naar mijn bolletje te kijken en wat gebeurt er?? Buikstuiter!!![]()
![]()
Dus ik zeg tegen mijn stalgenootje: ZAG JE DAT OOK?
En toen stuiterde baby nóg een keer
En dan wordt er gezegd dat je veulens de laatste 4 weken bijna niet meer kan zien bewegen omdat ze nog maar erg weinig ruimte in de buik hebben. Nou, die van Dais is ALIVE AND KICKING!!!
Zo leuk om dat te zien!!
Is pas de tweede keer dat ik het zie. In de winter een keertje, maar dit was echt een hele duidelijke trap
*gaat nu bijlezen*