Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manda schreef:ja we zijn bezig met een webcam te regelen. Maar het is niet zo makkelijk als je goedkoop uit wilt zijn. Het is namelijk voorlopig maar eenmalig dat we zoiets zouden willen doen, dus de webcam zou dan voor maar een paar weekjes zijn, ik zou niet weten waar we hem daarna voor zouden kunnen gebruiken dus wil er geen 200 euro voor uitgeven ofzo.
Een simpele webcam is wel te doen. Het is zo jammer dat er geen lange verlengsnoer is, de computer staat maar zo´n 10 meter van het stalletje af...
CK88 schreef:Ik ben helemaal verliefd op dit stelletje! Wat een schatjes. Is het konijnenhok wat ik steeds op de achtergrond zie dus niet in gebruik? Heb je er wel eens over gedacht om straks als lola terug gaat een vriendje voor nijn te halen? Konijntjes zijn echte gezelligheidsdieren die eigelijk niet alleen willen zijn
_STS_Angels_ schreef:Daar ben ik het mee eensmaar hou je er wel rekening mee dat konijn ook een hele hogen sociale rang orde hebben? dus dat de ''zwakke'' hier bjina altijd de duppe van is.