OoappeloO schreef:Kan Maaike 'er dekentje nog wel om nu?En t arme dier blijft er vrolijk onder he, nou hopelijk werpt ze voor 1 juni of na 6 juni, dan kan ik 'er kind(eren) meteen zien!
(anders zit ik in Barcelona nml
).
Nee Maaike kan haar dekentje niet meer om, Spuit haar nu iedere keer goed in met veerust en het gaat super.
Doe dan maar voor 1 juni is ze er ook lekker vanaf.
studentje1 schreef:wat een buik joh! is dit het eerste veulen voor deze merrie? zal wel en zware bevalling worden..
Nee zij heeft in het verleden eerder een veulentje gehad alleen dit was niet bij mij.
Zij wordt via de bewakingscamera in de gaten gehouden.
Adhira schreef:Ze was een paar maanden geleden al dik he Mabon maar nu hangt haar buik zowat op de grond,ik denk dat ze 1 juni moet bevallen.
groetjes Debby
Klopt ja maar toen was ze rond 183cm. Nu meet ze 190cm rond. Hoop ook niet dat ze nog verder groeit. De DA komt ook regelmatig langs en kijkt dan ook even bij haar.
Vicky_88 schreef:ligt het veulen er niet overdwars in?
dat zou ook nog kunnen natuurlijk he.
Maar, wat een lieve pony, lief koppie.
succes ermee
Ik denk niet dat het overdwars ligt. Ze is namelijk al de hele dracht aardig dik niet in één keer.
En t arme dier blijft er vrolijk onder he, nou hopelijk werpt ze voor 1 juni of na 6 juni, dan kan ik 'er kind(eren) meteen zien!
(anders zit ik in Barcelona nml