Wat een leuke foto's! Dat krabben, haha! Met zijn rechterbeen zijn linkeroor ook, hihi! Dat hij bleef staan!
nadine: dat viel ook nog niet mee , maar het evenwicht is al sterk verbeterd in een paar dagen martine:
van harte gefeliciteerd met je prachtige veulen! een heel knap meisie!Ook zo lekker pluizig, mijn valk hengstveulen, was ook zo lekker pluizig toen hij geboren werd! Heel veel plezier ermee!groetjes van Isolde
allemaal bedankt voor de geweldige complimenten! Is echt super dat anderen haar ook zo super vinden!Wilma: ja had je de link, mis je het nog! Beter opletten hoor ! Maar over een paar weken heb je weer een kans bij mijn connemara!
wat een super geweldige positive reactie's allemaal. Ik vind het helemaal geweldig en zit gewoon te glimmen van trots! Heel erg bedankt allemaal!
ah! heb ik door mijn reisje helemaal gemist dat jij inmiddels ook een veulen hebt!van harte gefeliciteerd mt je meisje! je bent vast helemaal blij?! ze is echt prachtig!
bedankt allemaal voor de complimenten! Ik zal binnenkort een nieuw topic maken met nieuwe foto's ze is zo enorm gegroeid!Het wordt weer hoogtijd!