geniet ervan!
 geniet ervan!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geniet ervan!
 geniet ervan!                                                         
 Ik kan me voorstellen dat je er hardstikke trots op bent
 Ik kan me voorstellen dat je er hardstikke trots op bent  

marialva schreef:Airborn schreef:als je zegt dat ze zijn bewerkt zodat ze op de foto duidelijker valk is dan geeft mij dat niet heel veel erhm, vertrouwen, sorryvind het een gaaf veulen, mooie tekening, maar.. )
hoezo dat dan??? ik doe aan fotobewerking zie site en het veulen is voor al het geld van de wereld NIET te koop dus slaat dit echt nergens op!!
 als je haar in het echt ziet dan zal je dat ook bevestigen, de fotos als ik die niet bewerk is ze zwart bont
  als je haar in het echt ziet dan zal je dat ook bevestigen, de fotos als ik die niet bewerk is ze zwart bont  dus moet ik echt een nieuwe camera hebben
 dus moet ik echt een nieuwe camera hebben  
                                                          .
. 

Donderdag zijn we wezen kijken!
 Donderdag zijn we wezen kijken!

wat heb je mooie foto's gemaakt, wat een schatje is ze he??? we zijn zo trots op onze mooie meid
  wat heb je mooie foto's gemaakt, wat een schatje is ze he??? we zijn zo trots op onze mooie meid  het wordt echt tijd dat ik een nieuwe camera krijg
   het wordt echt tijd dat ik een nieuwe camera krijg  wat een pracht fotos dank je wel lieve schat
  wat een pracht fotos dank je wel lieve schat  ik kan niet wachten tot ik de cdrom heb
  ik kan niet wachten tot ik de cdrom heb  

Kom snel weer langs
 Kom snel weer langs 

wat schattig
 wat schattig  

ze is nu 5 dagen oud en groeit als kool
  ze is nu 5 dagen oud en groeit als kool  

veulen.
  veulen.   
                                                         slimmerik schreef:Zo zie je ook duidelijk het verschil tussen bruin en valk
Maar wat eenveulen.

slimmerik schreef:Flater.....
 de DA is weer geweest en zegt dat ze 100% donker valk is op haar kontje zal ze lichter valk blijven
  de DA is weer geweest en zegt dat ze 100% donker valk is op haar kontje zal ze lichter valk blijven  

en bij die andere komt dunskin te staan
 en bij die andere komt dunskin te staan  
                                                          Marialva's Beauty en ze doet haar naam echt eer aan
  Marialva's Beauty en ze doet haar naam echt eer aan  (vindt ik)
 (vindt ik)

Mams en paps mogen er ook wezen!
  Mams en paps mogen er ook wezen!