ik wil m wel een keer in het echt bewonderen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wil m wel een keer in het echt bewonderen hoor
,janderegelaa schreef:Heb je er echt geld voor gegeven!? Lijkt me dat er zoveel kosten voor DA aan zitten dat ze m wel hadden mogen geven.
janderegelaa schreef:Heb je er echt geld voor gegeven!? Lijkt me dat er zoveel kosten voor DA aan zitten dat ze m wel hadden mogen geven.

janderegelaa schreef:Heb je er echt geld voor gegeven!? Lijkt me dat er zoveel kosten voor DA aan zitten dat ze m wel hadden mogen geven.

Witoto schreef:Ooh wat ben ik blij te zien dat ze een goed te huis heeft gevonden, had haar op internet gezien en nog veel aan haar gedacht..

janderegelaa schreef:Paardje is nu misschien nog vet van de moedermelk maar kan straks waarschijnlijk amper of niet grazen en als ie verder groeit ben ik benieuwd of zn kiezen zo op elkaar gaan staan dat ie ook kan kauwen.
Ik vind het een schoolvoorbeeld van iets in leven houden omdat je t zielig vindt, terwijl in leven houden op de lange termijn misschien t zieligst is....voor het paard.
janderegelaa schreef:Paardje is nu misschien nog vet van de moedermelk maar kan straks waarschijnlijk amper of niet grazen en als ie verder groeit ben ik benieuwd of zn kiezen zo op elkaar gaan staan dat ie ook kan kauwen.
Ik vind het een schoolvoorbeeld van iets in leven houden omdat je t zielig vindt, terwijl in leven houden op de lange termijn misschien t zieligst is....voor het paard.
nati schreef:Beetje minder mag ook wel.Jezus miena, wat ben jij dom!
als je eerst even alles had gelezen voordat je zo'n reactie plaatst, het is waarschijnlijk een scheefligging in de baarmoeder dus de kans is groot dat het weer wat rechter groeit, en dat we gingen kijken was het alweer een stuk minder scheef!
en wat dan nog, als jij in ene een auto ongeluk krijgt en je mankeert dan wat, laten ze jou toch ook niet inslapen!
of een gehandicapt kind dat blijft leven.......