pasi schreef:![]()
Dit komt volgens mij nooit meer in orde Toke. Deze krijg je nooit bergopwaarts gereden hoor!
Denk je dat echt...
Als haar nek niet langer wordt zal later veel "Te kort in de hals" als commentaar erbij staan dan...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pasi schreef:![]()
Dit komt volgens mij nooit meer in orde Toke. Deze krijg je nooit bergopwaarts gereden hoor!
Toke schreef:Denk je dat echt...![]()
Als haar nek niet langer wordt zal later veel "Te kort in de hals" als commentaar erbij staan dan...

dorienkee schreef:is het ook... ze zijn hier gewoon niet serieus. vinden zichzelf vast heel grappig. Naja t zal wel..ik geef liever een goed en serieus advies dan een lollig en vaag advies..Maargoed ik ben weg hier... alsnog..doodnormaal voor een veulen, en trek je maar weinig aan van die mensen aan die zichzelf lollig vinden..heb je toch geen kont aan,,niet?=)

pasi schreef:En of ze kan strekken dat weet ik niet, kijk eens naar die super kromme voorbenen. Die krijgt ze toch nooit uitgestrekt?
AmmieJ_ schreef:Nee, ik denk toch dat de beste oplossing een gat in de wei is, hoef je haar ook niet binnen te halen, ze blijft toch wel staan. Onee, als het dan even regent is het zielig.
Toke schreef:AmmieJ_ schreef:Nee, ik denk toch dat de beste oplossing een gat in de wei is, hoef je haar ook niet binnen te halen, ze blijft toch wel staan. Onee, als het dan even regent is het zielig.
Buiten blijven in een gat is inderdaad zielig als het gaat regenen... Als het dan heel hard regent, gaat ze drijven, of verdrinkt ze, als het gat helemaal volgeregend is!!

Toke schreef:AmmieJ_ schreef:Nee, ik denk toch dat de beste oplossing een gat in de wei is, hoef je haar ook niet binnen te halen, ze blijft toch wel staan. Onee, als het dan even regent is het zielig.
Buiten blijven in een gat is inderdaad zielig als het gaat regenen... Als het dan heel hard regent, gaat ze drijven, of verdrinkt ze, als het gat helemaal volgeregend is!!
...
, trouwens, paarden kunnen best zwemmen, ze worden alleen wat vies van de blub

oh, oh, oh, wat een grap
)