Nogmaals gefeliciteerd Whiz.... Hoe is het nu met Lib? Is met haar alles goed? Je 2 mannen zien er goed uit. Geniet ervan. Hopelijk drinkt het kleintje nu ook goed!
wat zei de da die gescand had? ow mijn excusus?? Ik snap niet dat als er veel geld word uitgegeven om te scannen er overheen gekeken word, gebeurd dit jaar wel erg veel.
Wat een lekkere dingen Gefeliciteerd!! Hopen dat de kleine het nog wat beter gaat doen en dat je dan twee gezonde veulens op stal hebt Er worden echt veel tweelingen (redelijk) gezond geboren!
oke, even een ander idee, mijn DA zegt namelijk altijd dat er ook nog zoiets bestaat als een een-eiige tweeling bij paarden. Dat zou in dit geval dan kunnen, allebei hengst, zelfde kleur, zelfs hetzelfde wit op het beentje rechtsachter. Alleen heeft de een dus een sterretje en de ander niet.
Heel veel geluk ermee whiz, wat een rijkdom ineens 5 paarden
De ene keer hoor je er niks van en nu in korte tijd 2 tweelingen echt uniek. Hartelijk gefeliciteerd en veel plezier ermee. en maar hopen dat ze oud mogen worden.
Gefeliciteeerd..!! Ze zijn echt heel erg mooi, wees er maar trots op hoor.. Zo hoor je er helemaal niks over en zo zijn er ineens 2 tweelingen, maar is wel erg mooi.
Beiden drinken, lopen, poepen en plassen ze prima.. DA is vanochtend nog geweest en die gaf ze ook een dikke uitstekend!!!!
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties.. Dat was zeker schrikken.. maar gelukkig waren wij net 1 van het lage percentage waar het wel goed bij ging... Ik zou mijn merrie echt niet kunnen missen.. Maar nu wel super trots op haar en haar kroost!!!