Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natural schreef:Niet zo netjes om ongevraagd fotos van iemand anders zn paarden te maken en ze dan nog op internet te zetten ook
Soet schreef:Djulitaa: Dat heeft er ook echt niets mee te maken. (imo) Voor de wet is zoiets strafbaar. Waarschijnlijk zal die boer het nooit te weten komen, maar als dat wel gebeurt, is het minder leuk.
natural schreef:xXutopiaXx schreef:het is 1 eigenaar, en ik ken die man, hij heeft een hele manege en nóg meer vol met paarden, hoe hij ermee omgaat wil ik in het midden laten, maar ik weet zeker dat het hem geen r.eet kan schelen of die foto's nou op internet staan of niet.. hij zal ze niet eens herkennen..
Daar gaat het niet om.. De volgende keer is het misschien mijn paard, en dan lijkt het mij toch netjes als je het even vraagt voordat ik ze op internet terug zie.
Tenslotte gebruik je de fotos ook als propeganda voor je werk..
Didoo schreef:Oh ja hoor... bokt in actie... hahah, toen ik dit topic zag dacht ik, hier krijgt ze gezeik mee! en jahoor... gaan ze met zn alle
Ik had het al gezegt, maar nogmaals erg leuke foto's!
bolletje schreef:Die zijn van kraak, dat intresseert die boer echt niet. Hij fokt bonte veulens bij het leven. Hij is verslaafd aan bonte paarden. Liepen er niet meer?
Juliettek schreef:Dit is toch alleen maar reclame voor die man!?
Ze zien er super levendig uit, als ze nou verwaarloosd waren
kan ik me voorstellen dat hij er problemen mee had