Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Freak1992 schreef:Wat een schatje! Heb je nog meer foto's?![]()
![]()
xxx

klaar voor het showseizoen hahaha

manisha schreef:wat leuk een naamgenoot haha ik heet ook manisha
Ik vind het een prachtige naam
. Máár dat neemt niet weg dat het vast een verschrikkelijk lief dier is; en je zult natuurlijk zelf heel blij met der zijn
!
De pappa en mamma mogen trots zijn en jullie!!! top van eigen fok geweldig, Gefeliciteerd!! Dekt jullie hengst ook andere merries behalve jullie eigen??

Cassidy schreef:Leuk ding...ik had alleen ook foto's willen zien voordat er geschoren was....

) miilou_ schreef:MiniMouse schreef:Verschrikkelijk die neus..dat kan toch nooit gezond zijn?
ik denk dat het effect extra groot is door het verharen
je ziet duidelijk de overgang!
Ik vindt het een mooi veulen, en ik vindt dat het zich eerst wat moet ontwikkelen voordat je zo'n conclusies gaat trekken!
gefeliciteerd met je aanwinstje

ArabianRanch schreef:Cassidy schreef:Leuk ding...ik had alleen ook foto's willen zien voordat er geschoren was....
Moet je ff zoeken op bokt
(zelfs in mijn profiel staat er één)
Echt super mooi arabje
ArabianRanch schreef:Wow, bedankt voor de leuke reacties![]()
Wij zijn SUPER trots![]()
De kleine heeft nu een ienie mini halstertje op in de wei.
Ze moet er toch aan wennen, ach gos, dat kleine koppie![]()
Es79 schreef:Gefeliciteerd met je veulen!
Het hoeft toch niets met onwetendheid te maken te hebben?
Misschien houden sommige mensen gewoon niet van zo'n hoofdje.
Zoals ik het nu zie vind ik het ook niet echt super maar ik denk dat het een beetje een vertekend beeld geeft omdat het geschoren is.
Veel succes met je veulen!
)
Maar goed, je moet er van houden, verder leuk beestje.... Jaimyliefje schreef:dat noemt zich zeker geel met blauwe streepjes gekregen van jaimyliefje
ArabianRanch schreef:Jaimyliefje schreef:dat noemt zich zeker geel met blauwe streepjes gekregen van jaimyliefje
jaaaaa klopt, zonder neusbontje hahaha![]()
Jaimyliefje schreef:haha, is die te groot.. of verbergt ie haar hele gezicht?? wel foto's sturen hea!
edit* bovenstaande is eigenlijk precies hetzelfde maargoed
krumel schreef:kan je trouwens al zien of het een schimmeltje wordt?

We zullen het wel zien .....
die mag in zijn eerste weekjes al van het zonnetje genieten.