Dankjullie wel allemaal!! Ben ook super trots...Zondag ga ik haar weer bekijken en volgen er zeker weten weer foto's
Wat een Super mooi en lief veulen!(L) vooral die aftekeningen erg apart maar wel heel mooi!! Veel succes en plezier met het Veulenen geniet ervan:D
Wat een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange benen!!! Echt een lekker smoelwerk (lekker heel veel kussjes op geven) ha ha.Veel plezier met dr.
Melissa24 schreef:Wat een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange benen!!! Dat viel mij idd ook meteen op, dat ze al zo groot is en zulke lange benen heeft Benen zijn bijna net zo lang als die van moeders
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een prachtig veulen met super gave aftekeningen en wat kijkt moeders trots en voldaan
Dank jullie!!En ienna, Power is zeker trots En ook nog wel aardig beschermend. T veulen moest vooral niet te dicht bij de andere paarden komen
Gave foto's Aniek!Zeker een leuk veulen, benieuwd hoe ze gaat uitgroeien!Power ziet er trouwens goed uit!
Geweldig mooi veulen!! Erg gaaf dat vele wit......zou dat toch een beetje bij Aester El Nino vandaan komen? Die geeft ook vaak veulens met veel wit....Ik vind het in ieder geval helemaal geweldig. Ook een wit stippie op de buik????
Wat een superstoer veulen zeg!!! En wat een hoge witte benen! Zeer apart......meer foto's, meer foto's!
Meer foto's komen zeker!! Vanavond ga ik er weer heen (2 week), dus zal morgen direct weer foto's maken (als ik tussendoor ergens tijd heb)