Ultima Vina WFTM 2 weekjes oud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 04:01

Wat lief Cayenne :o ik hoor mensen om me heen altijd helemaal gelukkig worden van zwart (want chique) en bijzondere kleurtjes, maar zelf word ik altijd helemaal gelukkig van een vos met leuke witte aftekeningen. :j

@ miereneter : ah kijk! Een mede slachtoffer in de nacht }> mijn nacht is gelukkig heel rustig, de voorgaande 5 waren echt drama, dus dit is wel fijn :j

Nieuwe pagina dus zal vandaag ons feeksje weer vastleggen voor jullie :D

Ik zag op mijn mail de rekening van de kliniek, even een moment van stilte voor mezelf en openen, was het €12,50 totaal :+ ik zo: eeeeh dat klopt niet. Toen zag ik dat het tot 31/01 was, dus dat verklaarde een hoop :=
Kon ik weer rustig ademhalen :')

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 06:13

Cheytjuh schreef:
Wat lief Cayenne :o ik hoor mensen om me heen altijd helemaal gelukkig worden van zwart (want chique) en bijzondere kleurtjes, maar zelf word ik altijd helemaal gelukkig van een vos met leuke witte aftekeningen. :j

@ miereneter : ah kijk! Een mede slachtoffer in de nacht }> mijn nacht is gelukkig heel rustig, de voorgaande 5 waren echt drama, dus dit is wel fijn :j

Nieuwe pagina dus zal vandaag ons feeksje weer vastleggen voor jullie :D

Ik zag op mijn mail de rekening van de kliniek, even een moment van stilte voor mezelf en openen, was het €12,50 totaal :+ ik zo: eeeeh dat klopt niet. Toen zag ik dat het tot 31/01 was, dus dat verklaarde een hoop :=
Kon ik weer rustig ademhalen :')

Ja, meer feeksje!

Eigenlijk vind ik vos een van de leukste kleuren. Hoewel ik ook heel erg blij ben met mijn donkerbruine, je ziet werkelijk waar nooit de modder zitten. Zo makkelijk :Y) .

(Mijn nacht begon heel onrustig, maar ik heb zowaar iedereen in bed gekregen. Nou ja, het houdt je wakker. Mag zo alweer aan een ronde medicatie beginnen.)

Hilli

Re: Ultima Vina WFTM 2 weekjes oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:05

Volgens mij is de winnaar van de veulenverkiezing ook nog wel eens een veulentje met een bijzonder verhaal. Denkt dat Uk haar verhaal er wel eentje is... ;-)

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:22

Ik vind vossen ook de mooiste en Ultima is helemaal een prachtig parmantig veulen :)
Heerlijk om te zien dat ze het zo goed doet!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:26

Nou, om eerlijk te zijn vind ik vossen niet zo maar deze meid krijgt zeker mijn stem hoor. Ik stem niet op kleur. :))

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:26

Ik vind vossen ook geweldig en helemaal met wat wit! Volgens mij won enkele jaren terug ook een vos hoor, met hoge witte benen meen ik mij te herinneren. Ik ga in elk geval op jullie stemmen!

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:42

Ze is echt heel grappig, nu ook weer dat zelfbewuste hooi eten, alsof ze nooit anders heeft gedaan en er niks is voorgevallen. Sterker nog, ze voelt zichzelf al heel volwassen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:45

Als ik naar voorgaande jaren kijken dan geloof ik dat de veulens met een bijzonder verhaal toch altijd een streepje voor hebben op de veulens met een bijzonder kleurtje.

Foei toch, ze houdt je wel bezig :=
Hoe gaat het nu met je?
Heb je het idee dat je wat meer rust kunt vinden?

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:47

Cheytjuh schreef:
De dierenarts de foto’s gestuurd en die gaf aan : prima gehandeld, ze maakt het je niet makkelijk :')

Volgens mij is deze dame er 1 die enorm veel pit heeft. Vanaf dat ze het levenslicht zag tot de dag dat ze de aarde weer verlaat wordt dit geen makkelijke tante denk ik maar het is vast wel een enorme lieverd :D

Heerlijk beest heb je daar en zo fijn dat het allemaal goed blijft gaan *\o/*

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:51

Oei ze maakt het je zeker niet makkelijk :=

Hopelijk kun je na de nachtdienst even goed bijtanken!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 09:23

Knappe Ukje weer. <3
Hopelijk geeft de brokkenpiloot je nu een beetje tijd om tot rust te komen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:08

Cheytjuh schreef:
[***] schreef:
Wat een verhaal. Wat zal jij een stress gehad hebben... Ze is wel echt een dotje om te zien.

Je gaat haar toch wel opgeven voor de veulenverkiezing? :D

Haha , uiteraard, maar als ‘gewone’ vossedame weet ik niet of ze tussen de vaak bijzondere kleurtjes überhaupt een kans maakt :+

Wat een leuke reacties weer <3 echt mooi om te zien hoe onze strijder jullie zo heeft geraakt :j

Madam is zelf helaas niet zo zuinig op zichzelf, vanavond mocht het blauwe verband om haar voorbeen eraf, maar nu heeft ze vanochtend het voor elkaar gekregen haar kogel te schaven }:0 dus daar nu honingzalf op gedaan en verbonden. De dierenarts de foto’s gestuurd en die gaf aan : prima gehandeld, ze maakt het je niet makkelijk :')

Temperatuur blijft netjes tussen de 37,6 en 38,5 de afgelopen dagen dus wat dat betreft gaat het prima. Nu zelf mijn laatste nachtdienst en dan even een weekje bijtanken. :o

Er hebben nogal wat mensen denk ik meebetaald en het voelt toch wel een beetje als "onze" :o uk dus die veulen verkiezing heeft ze zeker een goede kans.
Brokkemaker.......Tja...

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:55

Ik denk dat ze veel stemmen gaat krijgen. Ze is een mooie dame en ze heeft best wel een verhaal te vertellen. :)

Mijn overleden once in a lifetime paard was trouwens een vos. Ik kijk graag naar leuke kleurtjes, maar ik zou de wereld ervoor geven om dat paard terug te kunnen krijgen. Ik heb nog twee andere paarden gehad, een zwarte en een valk, en dat was het toch niet. :o

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:50

Een goed paard heeft geen kleur, toch?

Ik stem altijd op het verhaal erachter of uitstraling… deze heeft beide.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 12:34

Precies, Sjonnie, winnen doe je op karakter en daaraan heeft deze dame geen gebrek!

Aan kleur ook niet trouwens, want een vos met wit blijft hoe dan ook prachtig <3

Maar denk dat iedereen wel smelt bij het zien van de beelden in combinatie met het verhaal van deze dappere meid!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 12:58

Voor de fluffy oren wint ze bij mij al... kleur boeit me niet hahaha

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 13:17

Een goed paard heeft geen kleur, maar het perfecte paard is vos met 4x wit :D

Mijn stem heeft ze <3

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 15:06

Ik heb nog nooit mee gestemd maar voor Ukkie maak ik graag een uitzondering. Zo'n dapper veulen, daar valt niet omheen te kijken.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 15:33

Ze is geweldig, eindelijk is te zien dat ze nóg mooier is met die prachtige buikvlek, nu ze de deken even af heeft! Mijn stem hebben jullie ook dus zeker opgeven voor de verkiezing!!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-24 16:49

Jullie zijn echt te lief <3

Ukdate vandaag :

Temperatuur blijft tot op heden netjes tussen de 37,6 en 38,6, dus dat is mooi. Wel vond ik haar vanochtend wat zwaarder ademen, nu weet ik natuurlijk niet hoe gek ze heeft gedaan op stal voor ik kwam, maar toch maar even de kliniek gebeld voor de zekerheid. Advies is om het even 2 dagen aan te kijken, temperatuur moet goed blijven, als deze omhoog schiet en blijft direct even bellen. Verder moet ze klinisch ook goed blijven en fit, als hier verandering in komt ook even bellen. Dierenarts maakte zich nog niet zo druk :+

Uk zelf is verder hardstikke goed te passen en vandaag hebben we ons eerste knuffelmomentje gehad, echt ik loop al de hele dag met een domme lach op mijn gezicht. Ze vond me tot dusver echt niet leuk, want ik ben natuurlijk degene die haar 2x per dag plaagt met medicatie en temperaturen, maar ik heb elke dag naast de medicatiegift ook enkele momenten in de stal gezeten , niks geforceerd maar gewoon er zijn. Davina lekker poetsen en verder niks forceren.
Vandaag kwam ze dus naar me toe <3 *\o/* We hebben heerlijk even geknuffeld, zo fijn

Kijk mee, let vooral niet op mijn domme gebrabbel :o

Daarna was het weer fanatiek hooi eten }>

Een paar foto's
Afbeelding

Afbeelding
Baasje mijn billetjes worden koud :') Ze groeit echt zo hard nu

Afbeelding
Voor haar oren fans hier <<)

Afbeelding
Baasje nog een knuffel ? :+:

Afbeelding

Afbeelding
Hanglippie

Afbeelding

Afbeelding
Doei vrouwtje, ga maar lekker even naar huis

(Voor degenen die zich afvragen waarom het blauwe verband er nog om zit : Ik wilde haar gisteravond na het verbinden van de kogel achter niet verder plagen, ze had zich al heel druk gemaakt, dus in overleg met de dierenarts halen we vanavond het verband eraf)

Hopelijk hebben jullie weer genoten van onze Ukkemeis <3

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:06

Jaaa, Ukkiespam. Dat gaat een portret worden hoor!

En ik ben ook gek op die flappers bovenop haar hoofd :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:09

Ze is zo knap! En wat leuk dat ze met oortjes naar voren naar je toekomt nu ook <3

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:21

Omg die oren <3 <3 <3
Wat een heerlijk snoetje heeft ze. Dat knuffelmomentje was om weg te smelten

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:22

O, dat filmpje dat ze naar je toe komt <3 .

Ze is echt heel knap.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 17:34

Gaaf!