Kletstopic veulens 2023!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 13:49

Seven oh leuk dat je een halster gewonnen hebt! Dingen winnen is altijd leuk :D Ik had bij VitalStyle een shampoobar gewonnen, wel handig met een witte :+ Vind het echt een mooie kleur inderdaad.

xYaartje dat weet ik niet hoe laat Olaf is geboren! Het contact met de fokkers is goed maar wat lastiger ivm dat ze Duits spreken dus via WhatsApp gaat alles door Google Vertalen heen :+

Ik wil zelf Olaf zo snel als mogelijk castreren, hij komt bij de kudde van mijn beste vriendin te staan en dat is een gemixte groep dus we willen geen ongelukjes. Voor nu kan hij erbij maar ik wil geen risico's nemen. Indien nodig maken we een tijdelijk apart stukje samen met haar 1,5 jarige ruin maar ik hoop dat hij tot castratie in de groep kan blijven :) Het is inderdaad afhankelijk van wanneer z'n ballen ingedaald zijn, dat zal bij Olaf het moment worden dat de schaar erin gaat.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 14:42

Yaartje
Ja als ze hier zo zouden groeien in zo'n korte tijd worden ze 2 m groot :Y)

Ja ik verwacht dat ze neg zoals d'r opa word Jazz die werd ook steeds wat donkerder als ik zijn foto's door de jaren heen zie

Castratie normaal als ze weer terug komen uit de hengsten wiede dus rond de 2.5 jaar maar heb er in hwg verleden ook al 1 met een jaar laten castreren die was zo veel hengst al niet leuk voor hem en zeker niet voor ons

Norwayfjord
Ja iets winnen is altijd leuk en lekker neutraal zwart dus die gaat altijd passen bij de kleine

Desi_2409

Re: Kletstopic veulens 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 09:05

Ik heb mijn zelfgefokte veulen zelf aangehouden en een vriendinnetje voor haar gekocht. Een heel leuke haflinger. Ze hebben hun eigen schuilstal, paddock en een halve hectare weiland.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kellyvanloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 15:55

Wat een leuk topic, & wat een mooie veulens zijn er al voorbij gekomen.

Ik sluit me graag aan, we hebben dit jaar een hengstveulen van Golden Daim gekocht. Stond totaal niet op de planning want we hebben ook nog een 2,5 jarige en een 1,5 jarige staan en dat vond ik eigenlijk wel even genoeg. Maar ik was opslag verliefd,

Hij is begin oktober verhuisd naar zijn opfokplekje waar hij de komende 2 jaar mag gaan groeien.

We kletsen graag mee!

Afbeelding
Afbeelding

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 10:06

Simsannah wat een leukie is Songbird Serenade

_Carien wat een knapperd is Whizper
Ja ze zijn beide gewend, ging bij beide best voorspoedig gelukkig.
King is van mijn dochter maar ze is onwijs trots op hem.

Luna2006 jouw knappies ken ik al uit het dbt maar leuk dat je hier ook mee komt praten

xYaartje Gimli is zo leuk
Fijn dat het spenen soepel is verlopen.
Castreren doen we pas als het nodig is. Mits alles goed ingedaald natuurlijk. Maar hebben er geen tijd aan gekoppeld voor nu. Indien ze vervelend hengsten gedrag gaan vertonen gaat het eraf. En anders sws voordat hij uit de opfok vandaan komt

_Tarzan ohhhh die ogen <3

KittyDylan leuk kereltje. Hoe is het samen zetten gegaan?

NorwayFjord hij is echt knap

Seven wat word Tempi alweer groot

Lyona wat gaaf dat je verhuist bent naar Zweden. Heel avontuur ze allemaal verhuizen.
Fijn dat het allemaal goed is verlopen.

Quir je knappe mannen <3 benieuwd hoe ze gaan uitgroeien

Pomski leuk dat je ook hier mee komt kletsen, vind het zo leuk met jouw veulens. Draaien gewoon mee en vinden het allemaal best.
Stoer kapsel bij Applejack

Desi_2409 knappe dame heb je erbij gekocht

Kellyvanloon oeh knappe man, benieuwd hoe hij uit gaat groeien

King doet het goed in de opfok. Al konden ze lekker droog liggen in de iglo maakte ze er ook niks van om lekker in het hooi te gaan slapen
Afbeelding
Maar omdat het toch extreem nat is zijn ze naar hun winter plekje gegaan. Nu lekker overdag buiten en met de nacht op stal.
Waren er toch wel blij mee. Liggen, rollen, eten, alles moest tegelijk haha
Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 10:36

Wat een leuk stel samen Demi <3

Kellyvanloon wat een knapperd, leuk van Golden Daim! Snap dat je hem niet kon laten staan :)

Kiki leuk dat het goed gaat! Heerlijk zo in de modder :+ Die lichte kleurtjes in de winter zijn wat dat betreft niet dat beste match hahaha.

Hier is Olafje sinds afgelopen zondag bij ons op stal. De 3 uur durende reis ging super, hij was mega zoet. In de paddock is ie door de draden heen gegaan dus uiteindelijk maar een stalletje voor hem vrij gemaakt. Sinds eergister hadden we hem gekoppeld met een 1,5 jarige ruin en daar stond hij gister ook mee op een apart stukje maar dat was duidelijk niet naar Olaf z'n zin. Werd door stal gebeld dat hij door het draad was gegaan en nu bij de kudde stond. Het ging nog goed ook :') Dus nu staat hij lekker bij de rest zonder dat ik me maar een moment druk heb hoeven maken over het inscharen, dat heeft hij zelf geregeld.

Met de ruin
Afbeelding

Afbeelding

En hoe ik hem gister bij de rest aantrof, die blije bakkes :+

Afbeelding

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:34

Welkom Pomski, wat een mooie aftekeningen hebben je pony's. Applejack is erg aansprekend. Zijn het partbreds?

Seven, van de 2 foto's zou ik zeggen dat het 2 verschillende veulens zijn. Ze is onherkenbaar qua kleur. En hoe lang we ook al paarden hebben, dingen winnen maakt altijd een Penny in ons los *D

Yaartje, als het punt zich bereikt dat hij niet meer te hanteren is rond februari/maart ben je altijd nog vroeg genoeg. Hopelijk is de boel dan ingedaald. Bij Whizper gaan ze er af als het voor hem zelf niet meer leuk is en de hormonen in de weg gaan zitten. Het moet vooral veilig blijven en hanteerbaar voor de opfok.

Desi, een mooie oplossing een maatje erbij voor je warmbloed veulen +:)+

Kelly, wat een plaatje maar met die vader kan dat ook bijna niet anders.

Kiki, jeetje die King. Je zou toch denken dat die nattigheid niet lekker ligt :+ Ik vind het persoonlijk erg fijn dat ze in de nacht op stal kunnen, zeker met deze enorme nattigheid en soms ook forse wind. Voor King ziet het er ook behaaglijk uit.

NorwayFjord, soms worden dingen voor je geregeld :D Die laatste foto, hij owned de kudde en hij weet het 8-) Wat heeft hij een guitig koppie, ik snap helemaal dat je voor hem gevallen bent. Gaat het in de kudde ook nog steeds goed?

Gisteren zijn we bij ons andere kanjer geweest. Het was zo fijn hem weer te zien. Helemaal gesetteld is hij en staat bekend tot zover als een rustig veulen met een zachte inborst. Iets waar ik op ook gehoopt had toen ik hem koos en wat ik kon zien in de kudde toen hij nog bij zijn moeder stond. Dat het dan zo lijkt uit te pakken is rijkdom <3

Afbeelding

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 19:25

Dat is zeker waar carien ik was als een kind zo blij gewoon 6de van drenthe :=
Ze is inderdaad ontzettend veranderd ze heeft bijna zwarte manen en staart

Wat heerlijk om hem zo weer te zien, top dat hij ook past kwa karakter dat is altijd lastig beoordelen als ze in een kudde lopen

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:54

Hoop van de week een keer goed bij te lezen en te reageren op iedereen wanneer hier alles rustig is.
Het is even druk hier met Asfaloth die een hoefzweer heeft opgelopen. Gelukkig op tijd ontdekt, maar kan er ook nog wel bij helaas. Behandeling etc. is allemaal gestart sinds vandaag dus dat komt helemaal goed! En gezien Asfaloth ook toch wel last van de kou lijkt te hebben toch maar de 100grams deken opgedaan. 0grams deken als bescherming van de 100grams deken.
Mocht Gimli sloop neigingen hebben dan heb ik liever dat hij de 0grams regen deken sloopt zodat de 100grams hopelijk deze winter heel blijft.
En verder mag ik echt niet klagen over hoe de paddock er nu bij ligt! Hij is wat vochtig, maar daar is echt alles mee gezegd. Na een regenbui trekt het water ook snel weer weg. Helemaal blij mee! Hopelijk blijft dat deze hele winter zo.

Maar vandaag kwamen mijn ouders mee om Gimli voor het eerst te ontmoeten en gezien mijn moeder en ik dezelfde hobby hebben: Fotografie haar ook gevraagd of ze foto's van mij en mannen samen wilde maken.
Zo gezegd zo gedaan en dol blij met het resultaat <3 !
Eerst met beide mannen samen op de foto:

Afbeelding

En vervolgens met Gimli alleen die het er NIET mee eens was dat mijn vader Asfaloth iets verderop in de paddock vast had. Ik vrees dat de verlatingsangst van Gimli toch echt dieper zit dan ik dacht. Asfaloth was gewoon in het zicht, maar Gimli werd helemaal onrustig van het feit dat hij niet in de buurt van Asfaloth was.
Aan de ene kant. Logisch. Gimli is net een paar weken afgespeend. Aan de andere kant heb ik werk aan de winkel om Gimli te leren dat de wereld echt niet vergaat wanneer Asfaloth heel even iets verderop staat of even uit het zicht is.
Gelukkig heb ik alle tijd van de wereld ook om Gimli te helpen met zijn verlatingsangst. Gaat helemaal goed komen. Stapje voor stapje!
Dat mijn moeder (die geen paardenfotograaf is overigens) toch deze foto heeft weten te maken is echt bijzonder. Ik had mijn handen vol namelijk aan Gimli om hem rustig te laten blijven en gelukkig waren er ook momenten dat Gimli voor heel even mijn rust overpakte waardoor we toch deze onwijs leuke foto hebben kunnen maken <3 . :

Afbeelding

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:52

Kijk nou. <3

Afbeelding

Afbeelding

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:57

Wat een mooie foto's Quir! Die eerste foto <3 . En je hebt al sneeuw! Hier hebben we alleen maar regen...

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:28

Jaa sneeuw! We hebben ook meer dan genoeg regen gehad, dus ben wel blij met sneeuw. :):)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:36

_Carien wat een knap kind heb jij zeg <3

xYaartje heel leuke foto's!

Quir IK BEN ZO JALOERS <3 Prachtig en mooie foto's ook!!

Hier gaat het nog steeds goed, Olafje maakt steeds meer vrienden. Hij hangt vooral veel aan de Spanjaard maar het wisselt regelmatig met wie ik hem aantref als ik op stal kom dus heel blij mee. Hij is wel zo smerig als de nacht, weet weer waarom ik nooit een schimmel wilde en nu heb ik alsnog een witte die liever bont is :+

Afbeelding

Afbeelding

Met de Spanjaard, die vind een schuurpaal op deze hoogte wel top :+
Afbeelding

MKShoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:16

Quir schreef:
Kijk nou. <3

[ [url=m/3BsCVK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VaU7Cd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een super mooi veulen! Echt mooie foto's ook.
Ik was eerst verrast dat er sneeuw op de foto te zien was haha. Dacht, wij hebben toch dit jaar helemaal geen sneeuw gehad? :+

MKShoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 16:17

NorwayFjord schreef:
_Carien wat een knap kind heb jij zeg <3

xYaartje heel leuke foto's!

Quir IK BEN ZO JALOERS <3 Prachtig en mooie foto's ook!!

Hier gaat het nog steeds goed, Olafje maakt steeds meer vrienden. Hij hangt vooral veel aan de Spanjaard maar het wisselt regelmatig met wie ik hem aantref als ik op stal kom dus heel blij mee. Hij is wel zo smerig als de nacht, weet weer waarom ik nooit een schimmel wilde en nu heb ik alsnog een witte die liever bont is :+

[ [url=m/wFdqXN.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jaOwka.png]Afbeelding[/url] ]

Met de Spanjaard, die vind een schuurpaal op deze hoogte wel top :+
[ [url=m/v5TzMQ.png]Afbeelding[/url] ]

Haha mooie laatste foto ook, wat een schattig veulentje! Alleen maar liefde voor de naam ook, wat schattig!!

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 09:34

Ik heb een probleem, de wolf zit bij ons in het dorp, heeft nu al 3 nachten op rij dieren gedood. Ik heb 2 grote paddocks met schuilstal; 1 voor de 2 veulens en 1 voor de 3 volwassen paarden. Die van de veulen is verder naar achteren en grenst aan wei en boswal/stukje bos... aan de andere kant van onze wei heeft de wolf al meerdere schapen gedood..
Ze staan nu al s'nachts binnen, maar het wordt inmiddels snel donker en ik ben pas tussen 18 en 18:30 thuis... ik ben zo bang voor mijn veulens
En denk er nu over om ze bij de grote paarden te zetten, dus de 2 paddocks samen te voegen, zodat ze meer bescherming hebben. Vervelende is dan wel, dat de volwassen paarden al het voer opeten en ben bang voor trap.. wat zouden jullie doen?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:31

Ik heb wel zin om mee te kletsen, geeft wellicht een fijne afleiding.

Vandaag laten we ons beste maatje gaan na 18,5 jaar liefde en verwelkomen we Tess.
Een appaloosa veulen van juni dit jaar, grote maat.
Dit daar ons andere paard / haar dochter anders alleen achter blijft.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 11:50

Wat eng he Desi
Hier ookal meerdere koeien en schapen aangevallen of gedood.

Ik zou ze samen zetten en meer voer plekken maken.
Hier gaan ze ook eerder naar binnen je moet wat maar als je nog aan het werk bent is dat lastiger

Lyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 18:05

Quir, oh ik ben jarloers... :+
Hier alleen maar regen en af en toe wat vorst nog. En heel veel modder :\

NorwayFjord, Olaf is echt zo'n schatje <3 Heerlijk zo'n harig teddybeertje

Desi_2409 wat een nare en lastige situatie...
Persoonlijk zou ik de veulens bij de grote erbij zetten. Misschien meerdere voerplaatsen maken?

horsii Gezellig dat je mee komt kletsen, en wat een onwijs leuk veulen heb je <3

Met Estrella gaat het top. Ze past zich super aan aan het andere klimaat.
Ook is ze weer richting valk aan het gaan qua kleur. Lekkere toverbal <3

Afbeelding

Afbeelding

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 18:35

Desi_2409 schreef:
Ik heb een probleem, de wolf zit bij ons in het dorp, heeft nu al 3 nachten op rij dieren gedood. Ik heb 2 grote paddocks met schuilstal; 1 voor de 2 veulens en 1 voor de 3 volwassen paarden. Die van de veulen is verder naar achteren en grenst aan wei en boswal/stukje bos... aan de andere kant van onze wei heeft de wolf al meerdere schapen gedood..
Ze staan nu al s'nachts binnen, maar het wordt inmiddels snel donker en ik ben pas tussen 18 en 18:30 thuis... ik ben zo bang voor mijn veulens
En denk er nu over om ze bij de grote paarden te zetten, dus de 2 paddocks samen te voegen, zodat ze meer bescherming hebben. Vervelende is dan wel, dat de volwassen paarden al het voer opeten en ben bang voor trap.. wat zouden jullie doen?

Dat is wel heel eng dichtbij zo! Hoewel we hier geen last hebben van de wolf ben ik blij dat mijn 2 shets ook gewoon binnen staan in de nacht. Ik slaap een stuk rustiger nu.

Ik zou de veulens er bij zetten. In de avond gaan ze op stal toch? Dan kun je de veulens evt extra bijvoeren als nodig en anders evt extra voerplaatsen in de paddock.
Is er een lieve buur die anders de veulens evt voor het donker binnen wilt zetten?

Ik ga vanavond of morgen nog op de rest in het reageren! Heb er eindelijk weer even tijd en rust voor.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 20:15

Desi ik zou inderdaad ook alles bij elkaar zetten, ik zou het sowieso zelf wel fijn vinden om een gemengd clubje te hebben. Olaf staat ook in een gemengde groep qua leeftijden en dat gaat super goed. Wel rot zeg, die wolf! Ben blij dat wij er hier nog geen last van hebben, mag ook echt zo blijven.

Horsii wat een knapperd, sterkte met het verlies van jullie andere paard!

Lyona de kleur van Estrella is echt mooi, blijft gaaf zo'n roan!

Bedankt voor alle complimentjes over Olaf haha, ik ben ook echt gek op hem. Hij is trouwens ook zilveren hengstveulen in de Bokt veulenverkiezing geworden, bi-zar want ik had hem alleen opgegeven omdat ik nu eindelijk een keer de mogelijkheid had :') Dus had het totaal niet aan zien komen, mega leuk!

Hij gaat super in de groep, heeft zichzelf overal tussen gewurmd en iedereen laat het toe :+ Maar de Spanjaard blijft wel z'n grote liefde en andersom. Ik heb ook weer nieuwe foto's maar heb al zoveel gespamd hier dat ik even oversla :P

Okay de leukste dan <3

Afbeelding

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-23 21:59

Quir: Dat geloof ik graag! En wanneer er sneeuw is levert het ook nog mooie plaatjes op! Ben benieuwd of we dit jaar in Nederland ook sneeuw krijgen.

NorwayFjord: Wat is Olaf toch ongelooflijk leuk! Snap je nu waarom Asfaloth in de winter een deken om krijgt? Juist om die reden _O- (en vanwege gezondheidsredenen en meneer een stuk blijer is met een deken op dan wanneer die geen deken op heeft met deze temperaturen en weer). Ik moet nog ergens een foto hebben van Asfaloth dat die echt zwart zag van de modder :') .
Borstelen in de winter doe ik dan ook maar nooit... geen beginnen aan.
En wat een lieve foto van jou met Olaf en je hond samen! En gefeliciteerd met dat hij bokt zilveren hengstveulen is geworden *\o/* .

MKShoots: We krijgen vast nog wel sneeuw dit jaar!

horsii: Welkom! Ach. Wat onwijs verdrietig. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje! Hoop dat je hoe dan ook goed afscheid hebt kunnen nemen. Hele dikke knuffel voor jullie :knuffel: .
En wat is Tess een prachtig veulen! Heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Blijft ze die kleur houden of zal ze nog door kleuren?

Lyona: Wat fijn dat Estrella zich goed voelt! Die houd van toveren dus. Zweden zat je nu toch?

Met Asfaloth gaat het gelukkig goed! Hoefzweer is weg. Loopt geen pas kreupel meer. Wel besloten om nog maar niet te trainen. Ik wilde wel het lessen weer oppakken, maar ik merk dat Asfaloth daar nog lang geen behoefte aan heeft. Hij heeft zelfs geen behoefte aan knuffelen.
Ik vermoed dat hij alle veranderingen aan het verwerken is. Het is ook niet niks wat die allemaal heeft mee gemaakt de afgelopen tijd. En zelf merk ik ook dat ik hem eerst stabiel wil krijgen en houden voor ik ook maar denk aan trainen. Dus vooral lekker genieten nu.
Daarnaast merk ik ook dat Gimli opvoeden hem ook wel energie kost. Logisch. Want hoewel Gimli echt rete kete braaf is zal hij her en der wel echt het een en ander proberen bij Asfaloth.

Had vandaag wel weer even de schrik van mijn leven... Had de mannen rond 4uur binnen gezet. Ineens hoor ik wat in de stal. Kijk. Is Gimli aan het rollen in de stal. Eerste gedachte was: Koliek, maar gelukkig. Meneer was gewoon even heerlijk in de stal aan het rollen om mij daarna weer heel onschuldig aan te kijken alsof die mij net niet had laten schrikken en ging rustig verder met hooi eten. Had hem nog nooit zien rollen op stal dus ja...
Dat rollen moest uiteraard ook direct naast de waterbak gebeuren :') . Veulens. Zo leuk _O- .

En gezien meneer Gimli uit zijn halster aan het groeien is heb ik dit halster zojuist besteld (blauwe variant). Ik vind het te schattig! Ze zien mij al aan komen op stal met dit halster _O- . Allemaal mannen daar (3). Ik ben op de vrouw van Gimli's fokker na de enige vrouw daar. Dus stiekem nu al benieuwd naar de reacties wanneer ze het halster zien _O- En ach. Gimli draagt nu ook al een halster met het woord 'diva' op de neus:
https://www.minihorseshop.nl/mhs-halster-star

Zoals het er nu naar uit ziet word Gimli toch volgend jaar november gecastreerd (zolang hij zich blijft gedragen). Gevoelsmatig voelt het niet goed om hem met 10/11 maanden al te laten castreren. Het is nog zo'n puppy... en met 1.5 jaar oud kan die het voor mijn gevoel ook allemaal beter aan en heb ik ruim de tijd om aan zijn verlatingsangst te werken.
Dan kan die van de zomer de hormonen nog mooi gebruiken voor het groeien. Hopelijk blijft die zo braaf. Ook naar Asfaloth toe, maar die voed hem nu al netjes op. Dus dat komt wel goed!
Gimli komt toch niet met merries te staan. Staat alleen met Asfaloth. Dus heb geen haast daarin.
Kan ik nu eerst het chippen gaan regelen. Want dat moet ik nog steeds regelen (oeps).

Mijn mannen van de week <3 . Zo ongelooflijk blij met ze! En zoooooo ongelooflijk blij met de paddock! Die ligt er ondanks alle regen echt super bij!:

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 03:09

Norwayfjord, wat een knapperd.

Desi, twee knapperds zeg.
Gezellig saampjes.

Kellyvanloon, erg aansprekend dier.

Kiki, hè leuk om king ook hier te zien. Blijft een leuk dier.

Yaartje, heerlijk die twee bolletjes shetlander wol.

Lyona, leuk die kleur. Toverbal.

Onze lieve trouwe maatje is heel rustig heen gegaan en Tess heeft de trailer rit vrij rustig gestaan.
Zeer nieuwsgierig, open veulen.
Kyra is nog in de rouw dus jaagt haar af en toe nog op.
Heeft een dag of twee nodig.
Tevreden met de keuze maar wat een rollercoaster.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 09:09

Afbeelding

De veulens staan bij de volwassenen, dank voor jullie advies, het gaat heel goed. Ze kunnen nu op stukje bij de weg en ook naar achter in de paddocks. Heb 9 hooinetten verspreid dus geen gedoe met eten. Helaas nu door de vele regenval, nu alleen op het zand. Wat een blubber overal vreselijk.

Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 14:22

War fijn dat het goed is gegaan, ziet er rustig uit.

Tess en Kyra gaan al veel beter samen.
Kyr mist moeders, roept nog regelmatig naar de plek van inslapen.
Afbeelding

Vitalbix voor Tess was binnen, moet ze nog even aan wennen.

Afbeelding

Afbeelding

Schat haar nu op 132. Denk binnenkort maar een meetstok kopen.