Ik had bij VitalStyle een shampoobar gewonnen, wel handig met een witte
Vind het echt een mooie kleur inderdaad.xYaartje dat weet ik niet hoe laat Olaf is geboren! Het contact met de fokkers is goed maar wat lastiger ivm dat ze Duits spreken dus via WhatsApp gaat alles door Google Vertalen heen
Ik wil zelf Olaf zo snel als mogelijk castreren, hij komt bij de kudde van mijn beste vriendin te staan en dat is een gemixte groep dus we willen geen ongelukjes. Voor nu kan hij erbij maar ik wil geen risico's nemen. Indien nodig maken we een tijdelijk apart stukje samen met haar 1,5 jarige ruin maar ik hoop dat hij tot castratie in de groep kan blijven
Het is inderdaad afhankelijk van wanneer z'n ballen ingedaald zijn, dat zal bij Olaf het moment worden dat de schaar erin gaat.

Dus nu staat hij lekker bij de rest zonder dat ik me maar een moment druk heb hoeven maken over het inscharen, dat heeft hij zelf geregeld.

Wat heeft hij een guitig koppie, ik snap helemaal dat je voor hem gevallen bent. Gaat het in de kudde ook nog steeds goed? 

(en vanwege gezondheidsredenen en meneer een stuk blijer is met een deken op dan wanneer die geen deken op heeft met deze temperaturen en weer). Ik moet nog ergens een foto hebben van Asfaloth dat die echt zwart zag van de modder
.
.