Chibi2 schreef:Kimmsel wat een leuk ding en met aalstreep zo te zien
Dat klopt ja. Komt door de dun-factor die ze heeft van haar moeder. Heel leuk.
Charaz schreef:@Kimmsel, wow ik ben echt verliefd op jouw merrie! Veulen mag er ook wezen
Wij zijn gisteren weer op bezoek geweest bij het paardenkind en zijn schofthoogte is zo rond de 1.40 nu (amateuristisch gemeten), ik ben heel benieuwd hoe hij deze zomer gaat groeien gezien zn vader 1,85 is en zijn moeder rond de 1.70 denk ik?
Hoe groot zijn jullie jaarlingen en wat is de verwachtte stokmaat?
Bedankt! En een mooie maat al voor een jaarling, Charaz! Ben benieuwd wat voor groeispurt hij gaat krijgen.
Ik heb de mijne eigenlijk nog nooit gemeten, ik ga wel ff een meetstokje maken, is leuk om te weten.
Luna2006 schreef:Ik kom hier ook gezellig mee kletsen.

Wij hebben zelf 1 veulentje aangehouden van afgelopen jaar. Een vos merrietje uit eigen hengst en merrie.
Vorige week is ze mee op show geweest, Conditioneel mag er nog gewicht bij op, maar tis geen gemotiveerde eter helaas.
[ [url=m/lTY3Yz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dat je mee komt kletsen! Ik vind haar er nog oké uit zien hoor, ze zijn nu natuurlijk ook gewoon hard in de groei.
Mijn hond is ook geen gemotiveerde eter en moet ik ook altijd in de gaten houden qua gewicht. Maar ik heb het liever dan overgemotiveerde eters/paarden.
Isabel_K, die van jou gaat vast bijtrekken nu de stress en voerwisselingen voorbij zijn. En veel doen met een jaarling is prima hoor, gewoon grenzen in de gaten houden en het spelenderwijs doen. Alleen maar leuk, lijkt mij.
Mijn jaarling gaat ook van veulen af aan al mee op buitenritjes naast moeders en in Juli zelfs mee op trektocht. Ze loopt altijd voorop.