Jeee wat ziet ze er ontzettend prachtig uit zeg! Wat nou naarling? Ze is knap!
Kookaburra
Geplaatst: 08-04-23 08:35
Wat ontzettend leuk om zo het vervolg te zien! Bij de veulenfoto's was ik al een beetje verliefd En om dan te lezen dat ze zo goed terecht is gekomen, gaaf!
Ze is ook zeker wel chiquer dan een tinker, haar hoofd is heel luxe. Maar er zitten best stevige stappers onder. Combi van beide denk ik wel echt. Alhoewel cobs ook niet perse chique zijn
Cobs hebben een mooi sierlijk pony hoofd,meer dan een tinker. Dat zie je heel mooi terug.
Kookaburra
Geplaatst: 18-04-23 21:54
Martje80 schreef:
Ze doet haar naam eer aan, peek a boo om het hoekje [ [url=m/nTo4Ye.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/ANxAAM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nawh
Martje80
Geplaatst: 22-11-23 14:48
Inmiddels zijn we weer een paar maandjes verder. Peekie groeit goed, is superlief en nog steeds enorm mensgericht. We wandelen, struinen regelmatig bij de boerman over het erf en door de schuur. Hogedrukspuit en, bietenrooiers, trekkers, ze kan ze allemaal afvinken. En ze wordt groot....
Kookaburra
Gister is ze gemeten en gewogen.. 1,5 jaar 1.46 en 392 kg
Martje80
Geplaatst: 30-05-24 07:56
Inmiddels is ze 2, en zijn we ook verhuisd. Ze is op de nieuwe stal super relaxed en mentaal enorm gegroeid. Ook lichamelijk trouwens . Ze tikt de 1.50 aan
Ja, ze heeft het eerste 3/4 jaar bij mij echt in de hoogte geïnvesteerd. Nu gaat ze vooral de breedte in. Ze staat nu ook op een stal waar ze dagelijks van 9-17 op de wei staan. En ondanks dat ze op de vorige stal niets te kort kwam, merk ik nu echt we verschil met gras voeding er bij. Ze is ook van schrikkerig en alles spannend vinden, naar heel relaxed en alles prima vinden gegaan.
Zal ook wel een stukje leeftijd zijn. Maar op deze stal gebeurt zo veel meer dat het ook makkelijker gewoon wordt.