Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

J_emma schreef:Gefeliciteerd!
Goede tip, van die hengstenhouderij. Zal je zien dat je dan ineens merries krijgt..
luxx schreef:Wat is hij móói! Fi bakt ze zo prachtig af, wanneer ik zo lees dat je wanneer het merrie geweest was niet meer terug gedekt had dit jaar ben ik, hoewel ik je je merrie natuurlijk van harte gun, niet geheel ontevreden heel eerlijk gezegd... Was erg leuk om mee te volgen en het resultaat mag er weer zijn!
Bellatrix schreef:Knap veulen! Ga je deze houden?
LaDonna75 schreef:Hij is leuk Cynthia. Is zijn roepnaam Blue?
Ik noem hem Blue 
Ginam schreef:Gefeliciteerd! Prachtig veulen![]()
Ik zou zeker terugdekken voor een merrie. Die is je gegund
Balou_lover schreef:Oeh en je eigen hengsten houderij beginnen… ik ben voor!! Dan heb je over 3 jaar alvast je 1e klant![]()
vanillebaby schreef:Wat leuk dat je mijn idee noemt van de hengstenhouderij. Het was eigenlijk als grap bedoeld, met ruinen kun je heerlijk rondrijden, buitenritten maken maar je fokt zulke mooie hengstveulens met topkarakters, wie weet kun je ze opfokken voor de hengstenkeuring. Als je nu toch in de toekomst je droommerrieveulentje krijgt, een perlino, dan heb ik een prachtige naam voor haar verzonnen, Belides Pearly Shine CR.

)Eretria schreef:Wat een mooi veulen.
Ik zou hem houden als je zo gek van hem bent. Je hoopt dat je merrie lang gezond blijft, maar helaas kun je de toekomst nooit voorspellen. Je zou je eigen dan voor je kop kunnen slaan als je hem hebt verkocht en je merrie zou verliezen om wat voor reden dan ook.
En er is altijd nog de optie van hakkie takkie als een hengst lastig voor jou is.![]()
Ik heb verder geen verstand van het kleuren circus maar het is een prachtig veulen met een even prachtige moeder, ben benieuwd naar foto’s van dat hij buiten loopt!

KootMiraDrum schreef:A good horse has no colour.........
Hij wel, en Idris, en Fiore ook.
Je wordt op de meeste van je veulens verliefd. Dat is gewoon. Ga lekker genieten van alledrie, de beslissing komt vanzelf wel, maar echt, eerst Genieten.
Leuk trouwens, die kaars met vlammetje qua aftekeningen op zijn hoofdje. Nergens een T?

Bootsiebob schreef:Idrissie!!!![]()
![]()
![]()
Wat zijn zijn aftekeningen nog mooi zichtbaar. Is hij nou best donker voor een cremello?
Cynthia82 schreef:maar ik ben ook benieuwd naar Fi icm een andere hengst. Alleen nog even goed uitzoeken welke.

poppetje hoor!