Muga schreef:Wauw wat is ie knap!
Arme Fi, met d'r grote zuchtplaat nog. Duurt dat lang voor dat 't wegtrekt?
cp112 schreef:Nondeju wat is ie knap!
En gos die Fie Dr buik. Ik heb het nog nooit zo heftig gezien als bij Fi

hoelang duurt dat voord at weer een beetje weggetrokken is?
Bizar hoe groot die is he? Die lijkt wel bij iedere dracht groter te worden, maar binnen een weekje is hij gelukkig ook weer weg 
Jolien87 schreef:Sodeju wat een knappe man en wat een schouderpartij heeft hij nu al!
Mocht je hem toch willen verkopen dan hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat er geen animo voor is.
Gaat het met Fi ook goed?
Met Fi gaat ook alles goed, zij is net zo verliefd op haar kind als ik 
Mars schreef:Er staat zelfs een T bij zijn rechter mondhoek

Nu je het zegt!
En of hij op Ti lijkt, in mijn andere topic plaatste iemand dit:

En waar Ti z'n bles overging in het gat, is de bles van idris gestopt 
Misschien moet ik hem toch Perfect Touch of Ti of Perfect Much of Ti noemen 
hooffie schreef:gefeliciteerd !! Die zit erg goed in elkaar, gaat vast kei goed bewegen later.
Vanuit zijn witte manen en staart gezien denk ik dat het een mooie cremello-kleur gaat worden.
Ik zou zeker nogmaals deze combinatie maken en gaan voor deze in merrieversie !
De kans zit er ook zeker in dat dat nog een keer gaat gebeuren. Ik twijfel alleen heel erg of ik dat dit jaar al ga doen, omdat ik een hele gave Duitse hengst heb gezien die dit jaar eigenlijk niet meer ter dekking zou staan en dat nu toch staat... Lastig lastig.. Ik heb wel besloten dat ik niet alleen de veulenhengstigheid en die daarna oversla, maar ook die dáárna. Die daarna zou rond 25 april vallen. Voor mij handig, omdat ze dan nog op stal staan. Is makkelijker met opvolgen en insemineren dan op de wei. Maar ten eerste is ze dan rond 31 maart uitgerekend en als ze dan weer twee weken eerder gaat, wordt het helemaal zo'n vroeg veulen en als ik nog een hengstigheid wacht, kan Fi ook wat langer herstellen. Dan zou ze rond 20 april uitgerekend zijn, twee weken eerder is rond 6 april, dus dat is prima 
En dit keer laat ik het ei niet afspuiten om de kans op een merrie te vergroten én er gaan liters appelazijn in 
Muronia schreef:Wat is het een plaatje van een kind geworden Cynthia. Die gaat het je weer knap lastig maken met je keuzes

Hou maar op. Bij Déjà en Shiloh had ik daar totaal geen moete mee, maar déze...

StellaMay, gelukkig ben je er nu 
Zo, nu de laatste foto's die NorwayFjrod gisteren heeft gemaakt 

Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 28-03-21 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt