Even een paar vergelijkingsfoto’s met Déjà. Ik zal er binnenkort eens echt door gaan zitten. Shiloh is veel luxer. Zijn hoofdje, lijfje en beentjes. Maar hij is wel groter
En ineens is Shiloh niet meer zo shy
Ik denk dat ik stiekem moet bekennen dat ik Shiloh nog knapper vind dan Déjà. Ik vond en vind Déjà heel knap. Lekker bonkig En ik ben natuurlijk dol op dat vele wit. Dus ik moest er even bij Shiloh doorheen kijken dat hij zo weinig wit heeft, maar juist dat luxe koppie en dat grote luxe lijf vind ik prachtig!
Aaahhhh Ik vind Déjà nog altijd vreselijk knap met zijn vele wit. Dat maakt hem echt een eyecatcher Alleen vind ik dat grote en luxe van Shiloh ook erg mooi. Jammer dat hij het vele wit mist
Als jij nou een leuke baas uitzoekt voor Shiloh doen we over een jaar of drie een Belides Baby meeting Ben ik heeeel benieuwd hoeveel ze verschillen!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-20 21:40
Daar heb ik nu al zin in! Dat lijkt me zo tof om ze naast elkaar te zien over een paar jaar!
Enne, vergeet niet dat ik LaVie als baby ook veel mooier en chiquer vond dan Fi hè. En kijk ze nu... LaVie is een heerlijke pony, maar Fiore is wel indrukwekkender en mooier. En LaVie is verre van chiquer nu
Flux
Geplaatst: 09-04-20 21:45
Jaa, zet jij het in Shiloh zijn verkoopcontract? Lijkt me heel leuk ze bij elkaar te zien allemaal!
Klopt hoor, het is ook maar net hoe ze uitgroeien straks. Al is mijn portemonnee mij dankbaar dat ik niet weer zo'n klik voel bij Shiloh zijn foto's als dat ik drie jaar geleden bij die van Déjà had Al vind ik hem zeker een plááátje om te zien!
Als ie van karakter ook maar een beetje iets wegheeft van Déjà dan gaat er een baasje heel heel gelukkig worden!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-20 21:55
Ik neem het op!
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak. Déjà steelt echt je hart door zijn vele wit. Maar er zijn ook mensen die daar weer minder van houden en dan juist weer meer vallen op iets als Shiloh.
Ik ben zelf natuurlijk dol op valken en palomino’s, maar ik ben maar wat blij dat ik die niet altijd krijg
YWC, hij heeft echt lange benen inderdaad. Toen hij ging staan, was het eerste dat ik zei: Wat is hij groot! En het tweede was: Die oren!
Daar ben ik ook benieuwd naar, Dido. Waarschijnlijk weer iets totaal anders dan nu
Maar laten we hopen dat het lukt, want dat gaat nog een hele uitdaging worden ook.