Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaby schreef:Wat een schatje! Prachtig, zeker met dat zwart rond haar ogen en die wimpers. Weet je zeker dat je haar wil verkopen, en niet wil houden omdat ze je eerste veulen uit een door jou gefokt paard is?
Wat is Cotton trouwens een reus zeg! Fantastisch! Is hij als rijpaard aangekocht? Ik zie hem niet terug op je website.
hij is het paard van mijn man.

cp112 schreef:Ik kan haar met haar bloedlijn niet houden. Zitten mijn beide hengsten in dus voor mijn fokprogramma is ze niet geschikt.
Cotton is een ruin en dus inderdaad puur voor het rijdenhij is het paard van mijn man.
[ [url=m/NybCC4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aWiESn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cotton past ook echt heel mooi bij je man 

Alweer?!?! Ze worden elke keer alleen maar mooier bij jullie, hoe doe je dat toch?! De naam is geweldig, stoer en lief tegelijk.
#trots
Zo'n heerlijk eigenwijs snoetje, knap gebouwd en leuk getekend. En nog merrie ook! Snap dat je haar foktechnisch gezien niet kan houden maar daaammnnn... ze is wel echt héél leuk hoor!
hahahaha.

, daar mag je trots op zijn ! cp112 schreef:Gaby schreef:Wat een schatje! Prachtig, zeker met dat zwart rond haar ogen en die wimpers. Weet je zeker dat je haar wil verkopen, en niet wil houden omdat ze je eerste veulen uit een door jou gefokt paard is?
Wat is Cotton trouwens een reus zeg! Fantastisch! Is hij als rijpaard aangekocht? Ik zie hem niet terug op je website.
Ik kan haar met haar bloedlijn niet houden. Zitten mijn beide hengsten in dus voor mijn fokprogramma is ze niet geschikt.
Cotton is een ruin en dus inderdaad puur voor het rijdenhij is het paard van mijn man.
Of haar aan een Bokker verkopen
.