Wat sneu dat het niet zo lekker ging. Gelukkig is ze weer opgeknapt.
AndreaB
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-17 13:05
Ze had niet genoeg antistoffen en heeft daardoor een flinke infectie bij haar kniegewricht gekregen. Gelukkig waren we er op tijd bij en is ze snel weer opgeknapt.
Hier enkele foto's van haar moeder Tiana.
Onze eerste oefenwedstrijd twee jaar geleden.
De meeste foto's die ik maak als ze voor de wagen loopt zijn van haar kont, dus deze zijn uniek.
O dat is even schrikken. Gelukkig gaat het nu weer goed met de kleine dame.
AndreaB
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-17 16:19
Ja, gelukkig wel. Het was even schrikken vorige week, maar gelukkig knapte ze snel weer op, toen de behandeling gestart werd. Nu nog een week antibiotica en dan kijken hoe ze het zonder doet.
Ik vind mama ook erg leuk! Voor mij heeft ze echt een droomkarakter en ik kan alles met haar wat ik altijd al graag wilde. Ze zou van mij net een tikkeltje groter mogen zijn (ze is 1.62) en 4 witte benen mogen hebben om het plaatje compleet te maken. Als May qua karakter en veelzijdigheid op haar moeder gaat lijken dan kan ik van haar zeggen dat ik mijn droompaard zelf gefokt heb Wie had dat ooit gedacht.
Hier een ouder topic, veulen kreeg ook ontsteking in gewrichtjes. Als je berichtjes van TS pakt hoef.je niet alles te lezen. Toevallig zag ik een tijd terug een ander topic van haar en kon het niet laten om te vragen hoe het met Opium was. Zo fijn dat ze heeft doorgezet toen, ze is nu een 3 jarige, volledig gezond zelfs volledig gekeurd op rontgen en niets te zien. Zag je vraag over arthrose en dacht post dit oude topic even. Hou moed hoor, en een knuf ook voor je meiden.