Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Ik was al bang voor zo'n reactie, Dido
Tuurlijk wordt het lastig, maar dat zal bij ieder veulen zo zijn. Fokken is echt mijn passie, maar ik kan niet alles houden. Dus dan kan ik kiezen:
- Ik fok niet meer, dan heb ik ook geen verdriet van het verkopen
- Ik fok wel, geniet van het uitzoeken van de hengst, de hele dracht, de geboorte en een maand of 5/6 van de baby en heb dan even verdriet.
En dat verdriet is rot, maar staat in geen verhouding tot al het moois van het dekken tot dat het veulen een maand of 6 is. En het is ook heel mooi als je iemand anders blij kan maken met een veulen (jou bijvoorbeeld)
Cynthia82 schreef:Dido, je kan ook weer ín de paarden gaan, hèWie wil er nou geen Fi-baby?
nardxash, als maandag blijkt dat hij volledig gezond is (waar ik nu wel in begin te geloven), ben je van harte welkom
Pikkepor,![]()
![]()
Cynthia82 schreef:Ehhmm.. Starwien, hadden we vorige jaar samen een Enjoy la Vida en een LaVie est Belle.. wist ik veel dat jij ook een Royal hebt. Dat zag ik vanmorgen pas in je onderschrift
xsensibel schreef:Cynthia82 schreef:Roep me de volgende keer even
Als hij in de wei staat, ben ik er ook. Zeker komende week nog
Haha zie mezelf al schreeuwen; "heeee!! Ik ben die ene van bokt!!"
Starwien schreef:Cynthia82 schreef:Ehhmm.. Starwien, hadden we vorige jaar samen een Enjoy la Vida en een LaVie est Belle.. wist ik veel dat jij ook een Royal hebt. Dat zag ik vanmorgen pas in je onderschrift
Hahahhaha ja klopt viel mij ook al opWe gaan lekker met die namen zo
Maar ik noem mijn Royal meestal gewoon Kyra, Kir Royal door de wei schreeuwen wordt me iets te veel