Wauw, echt onwijs mooie foto's zeg! De liefde spat er echt vanaf
Eefiepeefie
Geplaatst: 03-07-16 17:08
En alweeeeer van die mooie foto's van het Viekind! Zo ontzettend lief!
Die ogen die blijven hè, heel bijzonder.
StellaMay
Geplaatst: 03-07-16 17:15
Griebels, wat een prachtige foto's. Die 7e foto. Wat een wijsheid straalt er van dat kleine koppie af. Hoe ze je aankijkt. Alsof ze diep in je ziel kijkt. Schitterend.
Tica_81, echt hè, Ti had net zo'n blik. Alsof ze alles al weten. Ik zal eens een foto van Ti zoeken met diezelfde blik in zijn oogjes.
Caily, iedere nare gebeurtenis brengt ook mooie dingen met zich mee. Ik ben blij dat Ti's verhaal jou, mij en vast ook anderen heeft geleerd om te genieten van elk moment samen, om te beseffen wat je hebt op het moment dát je het hebt.
Shirley, ik heb die beslissing niet genomen hoor Vie is zo duidelijk, er is geen sprake van een keus. Het is zo, punt. En Fi is echt vanaf het allereerste moment al zo lief, zachtjes en beschermend naar haar zusje. En dat terwijl ze nog nooit een veulen van dichtbij had gezien, maar ze weet het gewoon
Ah, Toydoll, wat lief Ja, een zwarte zeker? (wat een prachtige ava heb je trouwens!)
Jij hebt die blik zo mooi vast weten te leggen, Sicayes!
Eefiepeefie, tot nu toe zijn ze nog niets verkleurd Maar ik ga er toch maar van uit dat dat nog wel gaat gebeuren.
StellaMay, mijn gezicht staat niet echt op z'n knapst op die foto , maar ik vind de energie van die foto zo bijzonder door de manier waarop Vie kijkt.
Wat een knappe constatering, Scielv! Waar blijf jouw KS-ITP topic?
(er zijn geen foto's van gisteren voor pagina 3. Eef is wel bezig met haar foto's van vorige week. Als ik die heb, zal ik ze plaatsen).
Amalarab
Geplaatst: 03-07-16 19:28
wat een heerlijk leven met je prachtige veulentje!
Wauw, deze foto's zijn stuk voor stuk geweldig Ik zit helemaal te genieten hier. Ze heeft inderdaad veel van Ti weg, en die blik inderdaad, wow. Heel mooi om te zien!
Jester_
Geplaatst: 03-07-16 22:08
Wauw, wat een droomfotos voor aan de muur zeg. Ik krijg er bijna tranen van, wat enorm schattig, echt prachtig!! Ik vind lavie de mooiste van allemaal!! Idd echt ti, maar dan nog knapper
KootMiraDrum
Geplaatst: 03-07-16 22:45
*veegt natte oogjes droog na het zien van wijze Ti*
Weet je, die oogjes hadden volgens mij al verkleurd moeten zijn... Misschien heeft het iets met het Sabino-gen te maken? En we weten natuurlijk allemaal wel waarom de manen nog steeds niet zwart zijn..... da's Ti.
Wat heb je toch een geweldig stel ponies en LaVie is alweer zo'n prachtig veulen! Hele gave foto's en ondanks dat ik niet vaak reageer, volg ik je topics altijd graag!
NinkeG
Geplaatst: 04-07-16 10:54
Prachtige foto's zijn eruit gekomen zeg Vooral de foto's dat jullie samen liggen vind ik echt heel mooi!
Crines
Geplaatst: 04-07-16 11:38
Ontzettend mooie foto's!!!
Wat zijn jouw paarden stuk voor stuk heerlijke dieren.
3timesmom
Geplaatst: 04-07-16 11:40
wauw wauw wauw Wat een prachtige foto's en veulen.
Het moet een zalig gevoel zijn bij die eerste foto's als hij zo bij je ligt. Echt prachtig.
SensaHorses
Geplaatst: 04-07-16 12:33
Echt prachtige foto's! Wat een fijne sfeer! De eerste foto's zijn gewoon ontroerend, zo bijzonder.
Laatst bijgewerkt door SensaHorses op 04-07-16 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wauw wauw wauw.... Dat is het enige wat ik over deze foto's kan zeggen! Zoveel gevoel zit erin, echt prachtig! Wat een geluk heb jij met dit geweldig prachtige meisje, het is je gegund!