Dankje! Ik weet niet precies hoe ze dat doen eigenlijk, met die klitten. Misschien wel gewoon omdat ze niet veel met elkaar vechten/stoeien de hele tijd, er is weinig wrijving en er heerst een hoop rust in de kudde. Het is inderdaad heel prettig dat het zo ook kan! Ze zien er erg gelukkig uit, vind ik.
Tuurlijk! Ik fotografeer met een Canon 70D, en meestal heb ik daar mijn tweedehands Sigma 70-200 2.8 aan zitten. Ik vind het een prima combinatie
AfricanLady
Geplaatst: 03-05-16 16:12
Geweldige fotos ik hoop dat ik snel tijd heb om het te bezoeken
Aaaawww wat een lekkere droppies zeg! Alleen toch, is het niet zo dat als je ze aanraakt die veulens dat ze 'mensengeur' op hun lijf krijgen en dat mams vervelend gaat doen?
amoebje
Geplaatst: 03-05-16 20:19
Mooie foto's en fijn sfeertje!
jendemen25
Geplaatst: 03-05-16 20:27
hier in Castricum en omgeving staan deze exmoor pony's ook. Zo'n vier jaar geleden heb ik er een groot gebracht met de fles, we hadden hem Wees genoemd. Zijn vader zal er wel rond hebben gelopen en zijn moeder was vlak na de geboorte overleden.... De boer die de pony's en de Schotse hooglanders in beheer heeft vond hem rillend naast zijn dode moeder.... Dan kun je de natuur niet zijn gang laten gaan natuurlijk. Omdat mijn paard net een paar dagen hiervoor van ingeslapen zei ik volmondig JA toen hij bij ons op stal kwam vragen of wij het zagen zitten om hem groot te brengen! Een lieve pleegmoeder pony erbij en na een paar flessen, leegden we de aanmaak melk in een voetbak. Anders zou hij te aanhankelijk worden. Maar zo leuk! Echt een scheetje, en een boefje!
friesiszwart
Geplaatst: 03-05-16 20:30
mooie foto's
Nynkster
Geplaatst: 03-05-16 20:38
Prachtige foto's Berber! Ik wist helemaal niet dat er bij leeuwarden een natuurgebied zat
Maar snel een kijkje nemen
lindalacht
Geplaatst: 03-05-16 21:05
Heel mooi! Ik denk dat ik ook eens een kijkje ga nemen........
Champie_Me
Geplaatst: 03-05-16 21:33
wauw wat een gave shoot! foto 5? die ook op de voorpagina staat is echt perfect! zou zo een posterfoto kunnen zijn!
HorseyDude, maak je daar maar geen zorgen om, hoor. We hielden de moeder steeds goed in de gaten, en zij werd geen moment gestresst of bezorgt over haar veulen, dat hij bij ons was. Daarna ging hij ook gewoon even bij zijn moeder drinken Jendemen25, wat een bijzonder verhaal, wat sneu voor het veulen dat zijn moeder is overleden. Wat is er uiteindelijk met hem gebeurd? Verkocht of terug in een natuurgebied? Champie_Me dankjewel! Ik ben erg trots op die foto
En het is dicht bij Leeuwarden, ja! Leeuwarden-Cammingaburen om precies te zijn het water in het natuurgebied heet geloof ik 'Merjedobbe'. Dan kan je het wel vinden op Google Maps het is echt onwijs leuk!
Ik ben er vandaag ook geweesr nav dit topic! Erg leuk om te zien! Kon ook aardig dichtbij komen... natuuelijk wel rekening houdende met de lichaamstaal!
Er liepen ook wat andere rare snuiters rond
Mariett
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-16 08:20
Dank jullie!
Ja, ik zou nog graag even willen zeggen voor de mensen die dit topic volgen en er graag zelf heen willen: Ik zou aanraden om er vrij vroeg heen te gaan, bijvoorbeeld gewoon vroeg in de middag of laat in de ochtend. _KiMbErLeY_ vertelde me over de vreemde snuiters, waarvan ik denk dat ze vooral in de middag komen. Ik heb zelf nog geen vreemde snuiters gezien
Ook heb ik contact opgenomen met de organisatie van de natuurgebieden, super leuk! Het blijkt een kudde te zijn met hele bijzondere/speciale bloedlijnen binnenkort ga ik een afspraak maken voor meer informatie over de paardjes. Ze hebben mijn hart gestolen!