Mijn moeder en ik zijn beide erg weg van hem. Je kunt trouwens nu al zien dat het een grote jonge gaat worden. Maar wat een knappe vent is het al
Anoniem
Geplaatst: 21-04-16 18:35
Rey, haha, echt mannetje he.
Rinkex, dankjewel!
Puppy1128, bedankt!
Jinte, ja, gaat zeker snel! Ik zou de tijd wel even stil willen zetten.
Kinel, denk ik ook wel, zeker als ik het vergelijk met [naam].
Kimberlyve, bedankt!
JuravelOX, haha, ja he.
MoriMann, hij krijgt inderdaad al sokken. En tanden.
Ragdollcat,
Eline91, dankje!
Whizz, nou ik ook wel!
Deksel, bedankt!
_Patrick_, dankjewel!
_Lisaa_, dankje.
Madje1992, ik zou hem het liefst zo lang mogelijk hengst laten, maar denk dat hij inderdaad flink de hoogte in gaat.
[naam] heeft zich weer eens in de nesten gewerkt. Ik heb ze net even in de wei gezet, wat met mijn longontsteking bijna dodelijk was. We hebben 2 weides achter het huis en ik heb ze beide open gezet. Nu staan er 4 paarden in de achterste wei en 1 baby in de middelste en die weet niet hoe hij in de achterste komt. Kim doet ook geen enkele moeite oom hem bij zich te halen en [naam] galoppeert af en toe een rondje en kijkt zielig, dus ik laat het even. Ze staan wel dicht bij elkaar hoor, in de bak gaat hij verder uit de buurt. Klein sukkeltje dat het is.
Denk dat afspenen van Kim's kan straks geen moeite is.
Edit; Het is baby net na een dik kwartier gelukt om de uitgang te vinden, ook al stond hij er al meerdere keren letterlijk in. Mama en [naam] zijn herenigd!
Hannemarie, haha ja klopt, alleen s'avonds als hij weer voor de nacht op stal gaat, staat hij te trillen op zijn beentjes en zie je hem weer wat kleiner worden.