Hij begint al te verharen. Zijn neus lijkt vrij donker te worden terwijl hij rond zijn ogen iets lichter word. Ben heel benieuwd hoe zijn kleur word.
Liby is gewoon niet werkwillig, super fit maar ze heeft gewoon geen zin meer om te werken. Daarom doen we vooral de leuke dingen. Rondje maar buiten, springen, alles waardoor ze wel zin krijgt om iets te doen.
We mogen tegen elkaar "strijden" in ter Aar. Hihi.
Myrthee_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 21:55
Haha, dat win jij waarschijnlijk. Die van mij zal een half rondje meerennen, en daarna bij de jurytafel oid gaan staan om kriebels te halen of dingen op te eten Of hij gaat als een gek hinnikend rondjes rennen.
Anoniem
Geplaatst: 02-07-15 23:05
Cookie is er ook zo een. Ondeugend, galopperen, steigeren, zn moeder bijten en opjagen en zich vooral niet gedragen... Offf net wat je zegt... Bij de jury lopen sjoemelen voor kriebels!!!
Myrthee_
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-15 23:12
Dat zullen ze dus van hun paps hebben haha. In elk geval lijken ze lief en schattig Nu snel nog mama wat strakker trainen, want die mag zelf ook. Krijg altijd van iedereen te horen dat 't een prachtig paard is. Dus een zien wat een jury er van vind.
Zo als jullie zien is dit m'n beste vriendje aan het worden. Hij is zo leuk en heerlijk brutaal haha. Mama en hij komen altijd hinnikend op me af als ik de wei op kom. Beide om eten en knuffels. Zulke fijne dieren
Fotsy
Geplaatst: 03-07-15 09:37
Hij is echt prachtig en gaat vast en zeker de harten stelen van de jury, succes alvast.