Ik vind het zo grappig: een tijd geleden zag ik op FB bij Romy een video van een cross. Vond dat zo mooi, alsof er een drone mee vloog. Zie ik ineens bij dezelfde naam, een foto van Una en Fortuna! Dat was ff raar, haha
Jaaa, heb het hele topic in spanning gevolgd (helaas betekende dat voor mij dus veel cliffhangers. ), en wat een mooi einde zit er aan. Chapeau, Una, voor zo'n mooi merrieveulen. En Chapeau voor jou, Suelza, want jullie zijn van ver gekomen! Respect! Ben stiekem nu al benieuwd naar wat er volgend jaar uit komt!
Ik heb stil meegelezen in het volgtopic begin tot einde heb ik genoten van je verhaal.
En wat een jackpotveulen, haar koppie met die bles Ik zeg ook bruin
Ik kan niet wachten tot het volgende topic van de dan drachtige Una!
kappiegirl
Geplaatst: 09-06-15 10:08
Zo... Hele topic van begin tot eind door gelezen en niet alleen deze maar vanaf de making off tot het uiteindelijke resultaat. Heeft me 2 dagen gekost bijna haha maar wat heb je een geweldig werk verricht met deze merrie en wat een plaatje van een veulentje heeft ze je geschonken!
Gefeliciteerd met dit prachtige dametje! Diep respect voor je moed en doorzetting met de merrie! Ben nu al benieuwd naar het volgende topic!