Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PoekieX schreef:Ze is al een beetje aangekomen volgensmij. Stiekem vind ik het wel zielig om haar zo mager te zien, maar de veulentjes die ik kende warem allemaal balharen, dus waarschijnlijk waren die ook zo dun en breekbaar.
Lizzyy schreef:PoekieX schreef:Ze is al een beetje aangekomen volgensmij. Stiekem vind ik het wel zielig om haar zo mager te zien, maar de veulentjes die ik kende warem allemaal balharen, dus waarschijnlijk waren die ook zo dun en breekbaar.
Hou eens op met zulke reacties te plaatsen zeg.
Wat wil je een veulen van deze leeftijd gaan voeren wat ze kan eten? Niks. Precies.
Als je veearts wilt gaan studeren moet je echt wel wat meer kennis hebben, ookal ben je 12.
Gefeliciteerd met je prachtige veulen TS! Wat zijn je plannen met haar?
lisch schreef:[KS-ITP] K`alice v.Gotcha-utopia x keur v.Metall 11 dagen!
[KS-ITP] K`alice v.Gotcha utopia x keur v.Metall. in het zonnetje
Mensen...echt... veulen doet het prima en merrie ook! Nooit zulke reacties gehad anders in vervolg maar geen pasgeboren veulen foto's meer maken? Dan wacht ik in vervolg gewoon 2a3 weken voor ik ze plaats
lisch schreef:[KS-ITP] K`alice v.Gotcha-utopia x keur v.Metall 11 dagen!
[KS-ITP] K`alice v.Gotcha utopia x keur v.Metall. in het zonnetje
Mensen...echt... veulen doet het prima en merrie ook! Nooit zulke reacties gehad anders in vervolg maar geen pasgeboren veulen foto's meer maken? Dan wacht ik in vervolg gewoon 2a3 weken voor ik ze plaats
Airborn schreef:Schitterend veulen! Mooi gespierd al voor z'n jong ding!
Voor PoekieX, het is voor veulens gezonder om wat schraal te zijn dan om te dik te zijn. Als je idd diergeneeskunde gaat studeren leer je in je studie waarom. Het heeft oa te maken met groeisnelheid en belasting van gewrichten. Zowiezo is het helemaal niet slecht om wat ribben te kunnen zien bij paarden. Een gespierd paard in ultime sport conditie zul je alsnog wat rib kunnen zien. Veel paarden in nl zijn te dik.
Sorry voor de offtopic reactie Lisch. Maar wou hier toch ff op reageren.
Also, complimenten, ik vind dat je je veulens en merries er altijd super voor hebt staan.