Vandaag weer wat leuke foto's kunnen maken, Macho was duidelijk wat moe, hij ging veel liggen en is ook een paar keer lekker in slaap gevallen. Tussendoor is hij veel naar me toe gekomen, ik was lekker bij hun in de wei gaan zitten, heb hem ook lekker kunnen kroelen en knuffelen en hij vond het toch lekker, helemaal met dat lipje de lucht in, genieten dat ie deed, hij wou ook nog terug kroelen, maar dat ging nog iets te hard met de tandjes. Het is echt net een kind die alles in zijn mond wil doen, heeft mijn slipper en zijn halster proberen te pakken. Het was bijna gelukt om het halster om te doen zonder dat ik hem vast had, zijn neus zat er al door heen en daar heb ik het vandaag bij gelaten, hij deed het zo goed, wou er geen slechte ervaring van maker door te veel in 1 keer te willen.
Kampioen gekke bekken trekken! hihi, gapen.
Sleepy
Zijn mooie halve blauwe oogje. En zijn baby tandjes.
Als ie goedgekeurd word gaat hij zoieso een keer gematched worden met Vlekkie ja En ik denk dat ik Mini ooit nog wel een keer door Pjotr laat dekken, maar pas ergens in de toekomst, Vlekkie word waarschijnlijk volgend jaar gedekt door een prachtige AMHA hengst.
Scooby007
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-15 14:47
Heb weer een nieuw topic gemaakt met wat leuke foto's