Wat een leuke snor heeft haar Papa! Vind het alle 3 leuke dieren!
Esaqar
Geplaatst: 24-04-15 17:27
Ahw zo leuk een blauw oog! Heb er zelf ook een zwak voor, haha..
Emma_Jane
Geplaatst: 24-04-15 18:21
Wauw wat is ze mooi!!!!
Annoya
Geplaatst: 24-04-15 18:21
Ze heeft een randje eyeliner om dat maanoog. Jammer dat je het eerst veulen hebt verloren, ik wens je alle geluk met deze toe.
lovehorses62
Geplaatst: 24-04-15 19:59
wat is ze prachtig! mooi blauw oogje!
Pinici
Geplaatst: 24-04-15 20:39
Gefeliciteerd! wat een knapperd zeg ik wens je al het geluk met dit veulen, want wat is het toch verschrikkelijk wat jij mee hebt gemaakt met je andere veulentje
Het was zeker echt schrikken vooral omdat we de camera constant in de gaten houden maar er is een dode hoek geweest echt maar een stukje en het leek alsof ze gewoon stond dus helaas was dit niet het geval maar Chihiro is gelukkig gezond en is alles amweer vergeten nu. Dus volgend jaar nieuwe kansen Sansa is een schitterend kado en tevens halfzusje van de merrie die haar veulen verloren is dus heb nog wel stiekem een deel van haar ook
Wat een prachtige baby heb je nu! Past heel mooi bij je andere veulen! Kunnen ze lekker samen gaan spelen binnenkort Ben benieuwd naar meer foto's uiteraard!
Laura12
Geplaatst: 24-04-15 21:22
wauwwww ik ben verliefd op dat veulentje echt een mooi paardje hoor!
Het is echt een meisje-merrie met die zwarte, beetje uitlopende eyeliner bij haar oog. Die zwarte topjes aan haar oortjes, blauw oogje... ze is moooooiii ♡ gefeliciteerd
Mag van mij wel, hou wel van een persoonlijkheid. Ze lijkt heel veel op haar halfzus die wordt nu 8 en dat is het fijnste, liefste paard dat ik ken, ben er iedere dag weer verliefd op dus ik stoor me niet zo aan een baasje, ze leert nog wel wat wel en niet mag maar voetjes geeft ze bv al zonder moeite dus ze kan het wel