Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fargo schreef:Die galop foto van Kahlua is ook prachtig met Dais er zo naast!
Doe maar brede bles toch
?

Blijven ze bij jullie? Prrrr schreef:Ze zijn prachtig... mogen ze al met elkaar spelen?
Komt wel goed, denk dat ze met een paar weken wel lekker spelen samen 
Klaartje is ook een snoetje, een stuk voorzichtiger als haar partner in crime, maar echt een lief meiske
Ze groeien zo hard, het is echt onvoorstelbaar hoe snel de tijd vliegt ook
SaskiaKa schreef:Wat een plaatjes! Doe jij nog wel iets anders dan de hele dag naar ze kijken? Dat zou ik namelijk wel doen...![]()
Heerlijk, geniet er van!
helaas
Momenteel zijn we aan het verhuizen, vorige week vrijdag onze nieuwe aanwinst op stal gekregen die ik nu ook onder het zadel heb en verder stuitertjes druk
Maar ik mag niet klagen, ik zie ze 2 keer per dag minstens een uur, dan zijn we ook heerlijk aan het friemelen
Gisteren beiden even 5 minuten weg bij mams, terwijl ik die aan het longeren was was broertje bij de veulens. Ze waren beiden erg braaf, wel een klein beetje hinniken maar het ging echt super
Ben zo benieuwd hoe ze straks in hun korte vachtje eruit gaan zien
Toch vind ik Kahlúa beter in het gelders type staan, en heeft ook een meer gelders karakter, dus qua fokdoel is hij meer 'geslaagd' als Klarrissa
Maar dat geeft niet, Klaartje kan op dit moment beter 'showen' en begint nu ook echt naar je toe te trekken, vind haar ook echt wel leuk en ben nu al benieuwd hoe ze er over 3 jaar voorstaan 

: