Haha ja die is leuk hé Alleen jammer dat ie niet van voor is.
Later stond ze er nog vreemder bij maar was net toelaat met een foto maken.
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 22:02
Balou_lover schreef:
Mooi meiske hoor
dankjewel
R.X.
Geplaatst: 14-04-15 22:03
Het gaat vaak ook zo snel.
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-15 22:06
Ja helaas wel, maar heb me echt bescheurd om hoe ze erbij stond
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-15 13:29
Sorry volgers dat er geen berichten worden geplaatst ik heb het een beetje heel erg druk thuis en kan niet zomaar 1 2 3 langs om nieuwe foto's te maken.
Maar het gaan hartstikke goed met kleine Lola en ze is alweer enorm gegroeid!! en ze kan nu nóg harder rennen wat er echt grappig uit ziet met de lange stelten van haar
Ik zal vandaag of morgen proberen nieuwe foto's plaatsen
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-15 15:26
Helaas nog geen foto's kunnen maken maar ik heb nog wel 2 schattige foto gevonden van toen ze 2 dagen oud was die ik vergeten ben te delen
Lola doet ook mee aan een fotowedstrijd van Bit Magazine, wij zouden het erg leuk vinden als jullie willen stemmen en het misschien willen delen op jullie facebook pagina zodat ze nog meer stemmen krijgt De link staat is mijn onderschrift.
Heel goed! En ze is alweer enorm gegroeid, binnenkort wou ik beginnen met het leren meelopen aan het halster zodat ik naar een bak in de buurt kan gaan om Serena weer goed te trainen, want zij is echt dik
Door alle drukte ben ik het topic een beetje vergeten Ik was van plan morgen nieuwe foto's te maken dus hopen dat het droog blijft!
Sorry sorry sorry volgers. Door alle drukte ben ik dit topic een beetje vergeten
Vandaag komen nieuwe foto's
x_Nadia
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-15 17:12
zooo eindelijk weer tijd voor een update en nieuwe foto's
Het gaat nog steeds hartstikke goed met haar en ze vind aandacht nog steeds ontzettend leuk! Zolang je maar blijft kriebelen vind ze het maar al te best En groeien wat ze doet joh! t gaat veel te snel volgens mij gaan we onze handen vol hebben aan haar, want ze is echt een enorme dondersteen Maar dat maakt haar niet minder leuk!!
Als wij er aan komen is ze nog wat afwachtend maar als je een tijdje in t land hebt gezeten komt ze naar je toe en is ze amper bij je weg te slaan
Ik zal wel niet te veel meer typen, hier de foto's
Even kriebelen op haar favo plekje
Haar 'omg jaaaa goede plek mondje'
Ze kan ook aan lelijke kant laten zien hoor
Ze vond mijn haar blijkbaar reuze interessant en lekker (Ik kijk best wel raar maar vond hem wel grappig )
Volgens mij vond ze het niet zo leuk dat we weer weg gingen
Zo dit was het weer voor vandaag, hopelijk vind jullie haar nog steeds zo leuk als ik