ze is echt een goede mama, de vreetzak dat ze is, laat gewoon haar eten of het mooie gras voor wat het is om bij haar veulen te blijven, eerst zij drinken dan zelf eten en drinken, ongelooflijk.
Ze heeft wel nog wat last van die zucht dat aan haar navel zat, doordat het gewicht weg is aan de navel, zit de zucht nu meer achter haar voorbenen, duurt dit lang voor het helemaal weg is?
Het valt me idd ook op dat ze wel héééél licht is he! De meeste palomino's worden bijna vos geboren.. Hebbe toch een beetje rossige haartjes, maar de jouwe haar manen zijn spierwit! Knap ding hoor!
Was dit de topic ter vergelijking van seker zijn vachtkleur?
Zo was hij bij de geboorte
Paar weken terug zag hij er zo uit
Daartussen is hij van bijna palomino-kleurig naar bijna zwart gegaan, en nu wordt hij opnieuw vrij zwart.
dat wisten ze op dat moment toch nog niet. Ik denk puur inlichten zodat hij er klaar voor kan zijn als er een telefoontje volgt voor als het niet voorspoedig zou gaan.
Gefeliciteerd met je knappe veulentje. Ben benieuwd naar meer foto's. Wat zijn de kleuren van de ouders?
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-15 09:19
Wij hadden van in het begin met onze DA afgesproken dat hij langskwam als ze begon, hij woont op vijf minuten en gezien het onze eerste keer was. En is een vriend aan huis. Ik ben toch geschrokken over de snelheid van zo een bevalling want toen hij aankwam stond Lily ook al recht
Spectaculair hoor seker zijn kleurtje, hij was echt heel bleek en nu amai, mooi. Heeft je merrie ook sooty Alyel? Bedankt voor de vergelijking. Lily is echt heel bleek, de flits van mijn camera kaatst er gewoon op terug juist haar staartje zit nog een klein klein beetje vos in.
Zowel mama als papa zijn buckskin (valk) , papa is ook nog dun.
Leuk Fotsy, geweldig dat het een palomino-merrietje is geworden hè!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-15 19:53
dank jullie, ik ben ook helemaal , toch ongelooflijk een palominootje
kan het dat ze al wat grassprietjes mee eet? of komt het door mama's melk dat haar poep nu groen ziet.
en die berg is toch zo interessant
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-15 20:32
aja en haar staart zit nog wat vossig in, het is ook daardoor dat ik direct gezien had als ze er nog maar de helft uit was dat ze palomino was , haar manen waren toen al wit en haar vachtkleur was zo vos-bruinig en ze heeft kastanjebruine ogen