Dit dametje krijgt al bij voorbaat mijn stem voor het mooiste merrieveulen van het jaar. Pracht diertje! Ik hoop op een 'volg-topic' want de ontwikkeling van deze kleine wil ik wel blijven zien! Gefeliciteerd!
Wat een mooi veulen. Heerlijk die wollige oortjes met een zwart toefje en dat donkere masker. En nogmaals gecondoleerd met het verlies van je eigen veulentje..
Oh wauw wat is ze mooi zeg!! Nu baal ik helemaal dat je zo ver weg woont, dit gezinnetje had ik graag eens voor de camera gehad.
chimello
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 11:10
Wow wat een reacties zeg, ben sprakeloos! Dankjewel!
Ook bedankt wbt mijn eigen veulen, ben er nu een beetje overheen En nu kan ik kroelen en knuffelen met Chazie, wat ze echt heel lekker vindt. Ze is niks verlegen en zo nieuwsgierig
@Cayenne Guess is nog net geen drie dus nog wat puppy en we wilden hem het liefst uitbrengen en meteen een goede indruk maken dus we hebben besloten daarom de ICS keuring over te slaan, die was te vroeg voor ons. We twijfelen over de NSvT keuring omdat ik zelf dan niet mee kan (stage in het buitenland) maar misschien dat m'n moeder dan gaat. Volgend jaar gaat hij wel naar alle keuringen
@Keona Guess is momenteel 1.37m gemeten, we schatten dat hij 1.42 zal worden. Hij fokt wel veulens met lange stelten. Hij is beschikbaar voor Amerika op KI en voor Europa is hij ook KI beschikbaar en voor korter bij ook vers sperma (niet natuurlijk dekken). Hij heeft een mooie stamboom die 14 generaties terug gaat. Hij is PSSM1 negatief en Ee Aa nCr Dd kleurgetest. Daarbij heeft hij een heel zacht, rustig karakter. http://www.allbreedpedigree.com/frilenis+guess+who