Het is inderdaad een heerijk veulen en lief knuffelkontje ook!! Mams doet het erg leuk met het veulen! Leuk dat je het veulentje gekocht hebt, veel plezier met haar! Heb ze nu alleen op stal gezien, hoop ze nog een keer lekker buiten te zien spelen
Het gaat al een stuk beter. ik ben gisteren naar de paardjes geweest want lahja moest haar ontworming! dus ik hield die spuit voor haar mond en ze begint erop te sabelen dus ik spuit en hop het zit al in der mond en lekker dat ze het vond!! Haha ze was aan het schooien voor nog meer. nee lahja over 4 weken mag je nog een keer!!
Hevonen
Geplaatst: 23-03-15 09:53
Ivy_ schreef:
wat een knap veulentje! Heel veel plezier met haar! Bijzondere naam
Heel leuk veulen inderdaad. Lahja spreek je uit als lag-ja, met een heel zachte 'g'.
Wat een rot-ongeluk TS, fijn dat het alweer beter gaat. Ondanks alles heb je nog geluk gehad, je had wel dood kunnen zijn. Paarden blijven gevaarlijk door hun grootte en kracht.
Ja inderdaad best poedersuiker maar gelukkig leef ik nog maar wel echt super balen ja mag haar nu alleen maar vanaf buiten De stal aaien en halstertje om doen enzo!