Meid, je dier is gezond, heeft het papier wat je graag wilde en je bent happy met je pony/paard. Veel geluk nog samen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cassidy schreef:Dustinlover schreef:Cassidy, volgens mij heb jij geen kaas gegeten van paarden fokken met papier als ik het zo lees.
Thnx Ils, ik heb inderdaad wat ik wilde en waar ik recht op had.
Stef: Rum kon niet nmprs geregistreerd worden doordat hij niet onder de 1.06 blijft en dat was nog niet zo'n probleem geweest als ik niks op internet had gezet aangezien er daarom een stel bij het stamboek zijn gaan zeuren
Cassidy heeft idd geen verstand van fokken van kruisingen en het probleem dat je gaat krijgen om daar een volwaardig papier bij te krijgen. Cassidy blijft bij het fokken van dieren binnen een ras. Nog nooit enige discussie gehad of daar wel of geen papier bij te krijgen viel.
xApple schreef:Jeeeeeetje wat een gezeur en een hoop kinderachtige reacties. Wat gunnen mensen elkaar toch weinig en wat is er een hoop afgunst in de wereld. Dat er echt mensen vanaf een topic op bokt gaan klagen bij 't stamboek.. Wow daar schrik ik wel van. Om een ander dwars te zitten of je gelijk te halen. Ongelooflijk. Dat je er überhaupt tijd voor hebt.
Meid, je dier is gezond, heeft het papier wat je graag wilde en je bent happy met je pony/paard. Veel geluk nog samen
ga je met frum op shows?

Cassidy schreef:Een paspoort uitgevende organisatie gaat alles op het paspoort zetten wat jij als afstamming aangeeft. Dat is geen bewijs dat deze afstamming ook klopt of dat er een stamboekpapier aanwezig is.
beaversrun schreef:Veel te vroeg geboren (285 dag), update: helaas overleden
Was het veulen in dit topic ook zo,n kruising???

Dustinlover schreef:Laura, die heb ik nog niet. Momenteel is hij een hollie bollie met veel haarik zal binnenkort eens kijken of hij nog een keer in actie wilt komen
ik wacht met smart op nieuwe foto's!
mét veel haar vind ik hem ook wel knap hoor 
Dustinlover schreef:Cassidy, volgens mij heb jij geen kaas gegeten van paarden fokken met papier als ik het zo lees.
Thnx Ils, ik heb inderdaad wat ik wilde en waar ik recht op had.
Stef: Rum kon niet nmprs geregistreerd worden doordat hij niet onder de 1.06 blijft en dat was nog niet zo'n probleem geweest als ik niks op internet had gezet aangezien er daarom een stel bij het stamboek zijn gaan zeuren
Dustinlover schreef:Ayasha ik heb volgens mij in dit topic niet geklaagd over mensen die iets te zeggen hadden over mijn kruising hoor..
Nathalie ik weet het nog niet, ken iemand die in het welsh show gebeuren zit en die me dus al vertelde dat ik hem tegen die tijd moest bellen. Dus dan maar eens kijken of hij goed genoeg is ervoor want ik heb daar helemaal geen verstand van