Wauw. Stiekem blijf ik erover dromen hoe leuk het zou zijn als ik haar over drie of vier jaar zou kopen Hebben mijn ouders er niks meer over te zeggen en ze lijkt mij een heerlijk dier.
Haha ja maar dat is niet meer dan logisch toch lisch? Hoe gaat het met Waika en Soie ? Verloopt de dracht een beetje voorspoedig? Ben zo benieuwd naar wat er dit jaar weer uit komt rollen haha.
Haha ja dat vind ik niet gek! Maar dat vind je toch vaak bij je eigen paarden toch
Ja die doen het goed! Ben ook erg benieuwd! De eerste komt al best dichtbij! 3.5 maand nog dan is soie uitgeteld ik wil binnenkort nog volg topics maken van de dames hun dracht! Zodra is dat heb gedaan zal ik hier een linkje plaatsen
Ah ja graag! Ik geniet nogsteeds van je fb foto's ook. Hoe gaat het met jouw kleine? Als de twee bevallen zijn wil ik graag een keer langskomen als dat mag (roep ik nu ook al een half jaar..)
Even een leuk nieuwtje! Afgelopen donderdag met jawaika baar de kliniek geweest om foto's te maken van haar kogel waar de ontsteking had gezeten en de operatie geweest was! En er was niks op te zien! En zag er top uit! Zo blij!