Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dustinlover schreef:Ayasha, ik had zelf de mogelijkheid niet door prive omstandigheden om hem genoeg weidegang te bieden dus hij staat een eindje weg en daar is niet altijd de mogelijkheid om hem veel in de hand te nemen. Over paar dagen word hij gechipt en gaat dan mee naar huis aangezien ik zelf een groot weiland heb gekocht waardoor hij ook zal blijven
Pen, ja hij word mak daardoor ja. Hij loopt zo mee aan het touwtje omdat hij de druk kentNormaal heb ik ze hier inderdaad ook alleen maar aan het halster maar in zo'n mega weide en als hij zijn halster af doet komen jullie hem dan vangen
purny schreef:En wanneer laat je hem chippen? Ik mag toch hopen binnen een paar dagen? Als de kleine straks per ongeluk op het touwtje gaat staan of het blijft ergens achter hangen dan heb je geen veulen meer. Vergeef je je dat wel dan?
Bovendien vind ik het een hele rare en vage manier om een veulen te laten wennen aan iets. Laat hem eerst even lekker rennen en springen, het leren komt dadelijk wel.
Hij wordt alleen maar mooier en mooier
Dustinlover schreef:Wat leuk dat veel mensen het toch beter weten en niet het hele verhaal weten. Rum is straks binnen de kortste keren mak. Hij had al mak kunnen zijn maar dan niet lekker van het gras kunnen proeven maar op een klein stukje wei moeten staan. Maar nee ik kies voor mijn paardjes dat ze lekker kunnen rennen en paard zijn in plaats van in een hokje opgesloten te zitten. Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe je veulens moet opvoeden want die heb ik er al genoeg gehad.
EvaC schreef:Wat is het een prachtig mannetje geworden! Ik heb je eerste topic gevolgd als meelezer en was erg benieuwd wat voor veulen uit deze combinatie ging komen. Heel gaaf!Dustinlover schreef:Wat leuk dat veel mensen het toch beter weten en niet het hele verhaal weten. Rum is straks binnen de kortste keren mak. Hij had al mak kunnen zijn maar dan niet lekker van het gras kunnen proeven maar op een klein stukje wei moeten staan. Maar nee ik kies voor mijn paardjes dat ze lekker kunnen rennen en paard zijn in plaats van in een hokje opgesloten te zitten. Je hoeft mij echt niet te vertellen hoe je veulens moet opvoeden want die heb ik er al genoeg gehad.
Wat ik nog wel even wil zeggen: het valt me in al je topics altijd op dat je zo vreselijk geïrriteerd reageert. De meeste reacties betreffen gewoon een vraag over het touw en het daar wel of niet mee eens zijn. Dat wil niet zeggen dat ze het meteen beter weten.