Aangezien hij hier in Friesland de opfok in gaat blijft hij inderdaad eerst Fries. Wat voor keuzes de nieuwe eigenaren daarna zullen nemen kan ik echt totaal niets over zeggen. De dressuur is in Nederland groter dan in Australië het kan best zijn dat ze hem uiteindelijk hier laten beleren bijvoorbeeld en in Nederland willen laten uitbrengen. Echt geen weet van. Kan natuurlijk ook zijn dat ze hem wel naar Australië halen. Ach ik ga er vanuit dat ze doen wat het beste voor Julius is, ze zijn in ieder geval gek op hem.
Hij is verkocht en staat in de opfok. Heb hem al wel weer een paar keer gezien maar geen duidelijke foto's kunnen maken. Daarnaast weet ik ook niet goed hoe fatsoenlijk het is foto's van een paard op internet te zetten zonder toestemming van de eigenaar van het paard. Als ik wat voorbij zie komen op het internet wat wel gedeeld mag weten laat ik het horen.
Emmy de jeu en nog 2 mensen hebben m gekocht in Borculo. Je kan m zien op de site van Emmy, wie weet komt daar nog eens een update en zie je een nieuwere foto.
Ik had m ook al gevonden ja! Ik hoop dat ie nog te koop komt te staan. Ben bang van niet maargoed! Echt een super mooi veulen, pap is der verliefd op en als we de kans krijgen en het geen mega kapitaal kost kopen wij hem. Maar ben bang dat hij niet meer te koop komt.