Ze zijn allemaal zo leuk! Zo leuk, dat ik na alle maanden nog steeds niet weet wie m'n favoriet nu is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
christel0908 schreef:Oh, hier zijn ze dan, de veulens van dit jaar, ik had het overzicht nog niet eerder opgemerkt. We kijken er al naar uit om Caya te verwelkomen, haar stal staat al klaar met vlas en aldat moest toch echt gebeuren van onze dochter want Caya komt snel zegt ze
KarinvdM schreef:Mooi hoor!
Jammer dat het allemaal D'tjes zijn, hoewel het wel logisch is dat je in die maat fokt, maar ik zou eigenlijk wel graag een mooie gele E willen hebben.
marjolein88 schreef:christel0908 schreef:Oh, hier zijn ze dan, de veulens van dit jaar, ik had het overzicht nog niet eerder opgemerkt. We kijken er al naar uit om Caya te verwelkomen, haar stal staat al klaar met vlas en aldat moest toch echt gebeuren van onze dochter want Caya komt snel zegt ze
leuk! Caya doet het op het moment erg goed. ze begint mooi glad te worden en is heel erg mooi op het moment. Ze wordt ook steeds aanhankelijker en knuffelig.
christel0908 schreef:Oh, hier zijn ze dan, de veulens van dit jaar, ik had het overzicht nog niet eerder opgemerkt. We kijken er al naar uit om Caya te verwelkomen, haar stal staat al klaar met vlas en aldat moest toch echt gebeuren van onze dochter want Caya komt snel zegt ze
veranadautje schreef:christel0908 schreef:Oh, hier zijn ze dan, de veulens van dit jaar, ik had het overzicht nog niet eerder opgemerkt. We kijken er al naar uit om Caya te verwelkomen, haar stal staat al klaar met vlas en aldat moest toch echt gebeuren van onze dochter want Caya komt snel zegt ze
Aah wat lief. Hopen dat de tijd voor haar gevoel wat sneller gaat.