Hmmm, ik denk eigenlijk dat het toch nog een paar daagjes gaat duren haha. Er is verder nog niets veranderd :p Heb in me overenthousiasme denk ik wat vergist haha :p
Hahaha volgens mij wordt ik een beetje gek. Zit nu op stal en het lijkt zowaar dat de uiers weer helemaal in gezakt zijn... Ze zijn helemaal niet zo opgezwollen meer, wat is dot voor raar gebeuren? :p haha
Helaas ze moeten erg Fries zijn van de eigenaar haha. Er is nog niets, maar de uiers zijn welvaart groter geworden. Ik gok wel op dit weekend, maar kan best nog een week duren.
Teatske hebben we helaas ook al. Toevallig de oma van wyts hihi
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-14 18:17
Mijn paardje is echt holletje bolletje hoor. Ik denk dat het dit weekend wordt, haha, maar goed, waarschijnlijk komt dit omdat ik het te graag wil haha"
Even ter impressie. Dit was Wytske vorig jaar, een dag voordat haar veulen geboren werd:
Dit is haar nu, ze is over twee weken uitgerekend:
Dit waren haar uiers vandaag, ze worden telkens groter en meer opgeblazen
Nog steeds hetzelfde. Ze heeft nog hele dikke uiers, maar gewoon nog wel lekker haarzelf en relaxed. Het veulen is wel erg bewegelijk! Haha, lijkt me erg pijnlijk, je ziet echt die buik soms schokken, vanmiddag een filmpje van gemaakt met me mobiel, misschien kan ik die hier nog wel plaatsen, zal even kijken. Ik denk echt dat het niet lang meer duurt, maar dat kan ook meevallen, misschien slaan mijn hormonen op hol haha
liz_me
Geplaatst: 21-06-14 17:00
Misschien dat jet veulen zich aan het om draaien is of ze heeft voor wen
Voorweeen lijkt me niet, want er is nog niets. Nou ja, ze is ook nog niet uitgerekend dus kan kan nog wel even duren. Ze gedraagd zich verder normaal, het veulen tikt zo nu en dan even tegen de buik haha
Eastpak
Geplaatst: 22-06-14 12:52
Mijn veulentje noemt Tsjerkje.
maralyn
Geplaatst: 22-06-14 12:52
Oew, mooie merrie en een mooie hengst. Ben erg benieuwd wat voor knapperd daar uit gaat komen!
Jolliej
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-14 19:14
NOG STEEDS NIETS!!! BAH, ik wordt er helemaal gek van haha Heb geen zin meer om te wachten...
Morgen ga ik het veulen eruit drukken als een pukkel haha
Haar uiers zijn nu op hun volst zeg maar, dus ik denk dat het deze week wel zover is, maar dat zei ik anderhalve week geleden ook, dus nog even afwachten
Vannacht gaat het gebeuren, vandaag. Eigenaar belde net, de melk loopt er al uit! Dus zo naar stal met me slaapzakje, dat wordt een lang nachtje en dan morgen ook nog werken :p