Ze wordt strondchagerijnig van de regen. Heeft ze die oren plat liggen, komt ze zo dus ook naar me toe maar van het moment dat ze bij me is gaan die oortjes weer naar voren.
Ayasha
Blogger
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-14 13:00
Rêve precies een maand oud op deze foto's: Bochtenwerk... Nog steeds niet haar sterkste punt... Komt er van als je maar 1 versnelling kent... Niet dat ze er van leert...
En eergisteren... Rêve heeft een brilletje! Maar het blijft een knappe meid! Mijn kleine dikbil...
Ik ga over een paar uurtjes Pret nog eens zadelen. Niet lang hoor, max een kwartiertje. Kijken of ik Pret weer een beetje kan op pakken. Mijn moeder komt mee dus ik hoop stiekem dat die in dat kwartier zo veel foto's wil klikken als maar mogelijk is!
Rêve heeft er een fan bij. Degene die mee was gaan groomen op wedstrijd kwam ook kennismaken met Rêve en Pret gezien Pret, als ze het aan kan, door haar gereden zal gaan worden, (ook nog door mij maar momenteel kan ik door de medicatie niet altijd twee paarden trainen terwijl het voor Pret niet slecht zou zijn om weer wat gereden te worden en het meisje dat mee was zou graag wat meer dressuur willen rijden dan ze met haar paard kan... Dus win-win..)
'k geloof niet dat Pret veel te kort komt.. Dit gebeurt er met brutale meisjes die aan de teugel van hun moeder gaan hangen tijdens het opzadelen... Ze was er alleen bepaalt niet van onder de indruk. Dus verder etteren!
Vandaag stond Pret stil. Rêve kreeg even haar dolle minuten maar niet lang. Niet lang genoeg om fatsoenlijke foto's te maken iig. Sam wacht geduldig tot baasje klaar is. Zoet he? Mooie meid... Morgen komt haar nieuwe bijrijdster haar testen..