Het is dat ik meer te doen heb dan alleen naar Julius kijken Anders zou ik inderdaad erg veel bij hem te vinden zijn. Het is nu wel een enorm leuke periode, je ziet hem gewoon sterker worden en steeds sterker op de benen staan. Begint naast het vele galopperen ook al kleine stukje draf te doen. Word brutaler Hebben hem gister halster om gedaan en hoefde hem niet eens vast te houden. Haha, ontworming was wel even gek spul, smak smak smak.
Ik heb de foto met de waterplas op het lijstje van de Divoza veulenverkiezing gezet. Hij moet natuurlijk wel even mee doen. Hier een link naar alle deelnemers: http://fbui.publishtofanpage.com/gsdnd/?m=115564#
Aniekepiek
Geplaatst: 24-03-14 13:55
Wat een ontzettend mooi getekend veulen!!! prachtig!
Ik word nog altijd met de dag verliefder op hem. Toch weet ik ook dat ik me niet teveel aan hem moet gaan hechten want zo het nu is gaat hij wel verkocht worden, waarschijnlijk via veiling. Het is echt geweldig om te zien hoe hij elke dag zelfverzekerder word en groeit. Zijn benen werken steeds beter samen. Wilanta is maar wat gek op hem en is een super moeder.