Fi staat nu op de derde plaats. Fay op de tweede en Lola op de eerste plaats. Tussen Fi en Fay zitten 16 stemmen, maar ik denk niet dat ze Fay in kan halen. Tussen Fi en de nummer 4 (Nina) zitten 63 stemmen, dus dat komt denk ik wel goed.
Ik ben al heel blij met een derde plaats uiteraard Ti werd vierde en had in totaal 160 stemmen. Daar gaat Fi ruim overheen
rixtb, het gaat iedere dag wat beter met Dais, met wandelen hinnikt ze nog wat. Ik vind wel dat ze er langer last van heeft dit jaar. Minder heftig, maar wel langer
Cynthia, hou je zelf de stemmen bij of kan je dat ergens zien?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-13 09:13
Dankje
Ik hou het zelf bij. Bij de nieuwe Boktversie is dat met de zoekfunctie rechtsbovenin je scherm vrij makkelijk te doen. Naam intikken, aan de linkerkant kiezen voor 'huidige topic' en dan zie je het resultaat. Alleen omdat ik het precies wil doen, ga ik ze dan ook nog even na, om te zien of mensen in een post niet twee keer de naam hebben getypt, of dat het een ongeldige stem is. En sowieso één er vanaf halen, omdat die in de OP staat
Dankje, Rachel en Amanda Ik had het (uiteraard) al gezien (controlfreak hè )
Ze gaat alleen niet winnen, helaas. Ze staat zeer steady op de derde plek (19 stemmen verschil met Fay op de tweede plek en 83 stemmen verschil met Nina op de vierde plek).