Hier ben ik weer!kennen jullie mij nog?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 16:11

Whis_Serada schreef:
goed lezen ik heb het niet over dat TS dat zei maar smurffie. Maar marja heeft zelf al gereageerd

Ik citeerde in mijn bericht dus was smurffie zei, en die zegt niets over hoe of wat de TS is maar over hoe zij zelf is....
De conclusie trok jij vervolgens en TS ook maar dat zei smurffie helemaal niet ..

Kijk maar -O-
smurffie schreef:
Ja misschien ben ik zo kortzichtig maar mijn merrie is 2 maanden terug geopereerd en ik zou me toch echt niet goed voelen als die zo door het weiland ging :n
Die heeft eerst een tijd appart op een klein stukje gestaan, staat nu weer bij de rest maar rent niet.

Maar goed, terug on topic, Hij is weer thuis!!

_Patrick_

Re: Hier ben ik weer!kennen jullie mij nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 18:12

Ik had t verkeerd gelezen...

Waar ik me alleen aan stoor dat er zo snel geoordeeld wordt hoe en wat.....elke situatie is anders.
Alles gaat hier in overleg met goede artsen uit een goede kliniek kan ik zeggen, daar twijfel ik niet aan.
Ik begrijp heel goed dat jullie medebezorgd zijn dat vind ik ook super lief dat iedereen mee leeft.

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 19:31

prachtig veulen!
heel leuk getekend.

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:23

Ik ben een stille meelezer. Toch jammer dat mensen zich met dingen bemoeien die zich niks aan gaan. Dit veulen krijgt de beste zorg die er op dit moment voor hem is. Anders laat de TS hem niet al die weken opnemen in een kliniek!!!
Laat de keuzes en beslissingen over aan de artsen en het baasje van Aslan!! Dan worden discussies vermeden. Dat vind ik wel zo gepast als iemand met zo'n verhaal komt!!

Wat heerlijk dat hij weer thuis is. Hoop dat de foto's en de controle goed zijn. Geniet intussen lekker van je beesten, die je nu weer heerlijk bij elkaar hebt. En veulentjes zijn maar zo kort veulen en je hebt al zoveel gemist nu. Geniet ervan....

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 23:48

Indy bokt staat erom bekend dat je niet enkel de reacties krijgt die je leuk vindt.
Zoals ik al zei beredeneerde ik uit mijn eigen situatie, ook omdat ik weet wat zo'n kliniek opname kost.
Hiermee wilde ik de ts helemaal niet beledigen en gezien de antwoorden van de ts is hier goed over na gedacht.

Ik vind het een beetje appart om meteen iemand aan te willen vallen omdat ze uit haar eigen ervaring en daarmee bezorgdheid reageert.

Aangezien de breuk al eerder achteruit ging van het niet genoeg rust houden was het een goedbedoelde reactie omdat ik wel een idee heeft hoe de ts zich voelt en welke onzekerheden ect dit soort situaties met zich meebrengen.

Jammer dat dat meteen zo de grond in geboord wordt.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 00:12

Het is meer de manier waarop, je had ook kunnen zeggen/vragen of dit wel verstandig is, is dit op advies van artsen oid....ipv gelijk een oordeel te geven of het geen weg gegooit geld is e.d.
Ik zal je vertellen, dit soort sprongen deed hij in de kliniek op de box ook of je het wilt geloven of niet.
Maar daar gaat het nu niet om, ik heb dit topic gemaakt om iedereen te laten zien dat hij weer thuis is herenigd met papa en niet om een discussie over te beginnen wat wel en niet goed is.

Er wordt in mijn ogen niemand aangevallen, er wordt alleen vermeld dat het allemaal in goed overleg is etc.
Ik ga er verder ook niet meer over in discussie, voor mij is het klaar.

Aslan doet het goed, houdt zich rustig komt ook wel door het warme weer denk ik en hij zal weer moeten wennen dat hij meer kan bewegen(hier bedoel ik mee hele dag lekker een beetje stappen/grazen in de wei.
Hij geniet weer van alle aandacht die hij dagelijks van ons krijgt, kan af en toe lekker met papa kroelen.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:00

Ik vind het vervelend om te moeten zeggen maar je moet echt even beter lezen.
Eerst denk je dat ik je kortzichtig noem terwijl ik het duidelijk over mijzelf heb. Vervolgens zie je niet dat ik een vraagstelling doe of je het geld van die weken kliniek niet aan het weggooien ben.

Je leest mijn post dus als super negatief en dat staat er gewoonweg niet. Daar heb ik het over dat er heel appart wordt omgegaan met goedbedoelde berichten :n

Aniekepiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:54

Back in town!!

CloudDancing

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 20:13

Ik weet gerust dat bokt er om bekent staat dat er reacties worden gegeven die niet altijd even leuk zijn, maar ik vind niet dat je daar dan aan mee hoeft te werken.
Ik heb ook helemaal geen zin om een nieuwe discussie aan te gaan. Deze topic gaat over het veulen en niet of andere mensen het wel of niet eens zijn met de behandeling en de revalidatie van de breuk!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 18:17

Aslan gaat goed, vandaag de hoefsmid geweest staat er weer netjes bij.
Heerlijk dat hij weer thuis is echt genieten

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:32

leuke tinkies *\o/*

foto 9 is echt een plaatje!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:33

Lief! <3

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 02:14

Oh blij om het knappe gezin weer bij elkaar te zien!!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 13:11

Dankjullie!
Wordt weer eens tijd dat ik nieuwe foto's maak, hij groeit zo hard!

Capri5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:12

Wat een schattig veulen!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 23:16