Jonge veulens hebben juist lange benen en een groot hoofd in verhouding.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Lauraa schreef:Hij heeft het bij de eerste natuurlijk meteen aan de da gevraagd en die zei dat het geen kwaad kan en dat het veulen zich aan de ruimte aan past.
pretty schreef:__Lauraa schreef:Hij heeft het bij de eerste natuurlijk meteen aan de da gevraagd en die zei dat het geen kwaad kan en dat het veulen zich aan de ruimte aan past.
Dat kan ik nu niet begrijpen dat een DA zoiets zegt...het gaat hier tenslotte over een shetlander,daar wil je niks bij dat 20 cm groter (en meer..) is..
Ik bedoel,heb je dat veulen al eens bekeken in vergelijk met de moeder? Dit is echt heel veel geluk hebben dat de merrie daar goed overheen gekomen is..![]()
Maargoed daar heb jij niks mee te maken natuurlijk! Geniet van je veulen!
__Lauraa schreef:Deze kruising is 1 keer eerder per ongeluk geweest en dat veulen zag er eerst ook zo uit maar is nu absoluut niet uit verhouding.
Het lijfje past zich aan aan de baarmoeder maar de benen en het hoofd niet.
Vandaar dat t bij haar extra lijkt.
KirstenVosje schreef:pretty schreef:Dat kan ik nu niet begrijpen dat een DA zoiets zegt...het gaat hier tenslotte over een shetlander,daar wil je niks bij dat 20 cm groter (en meer..) is..
Ik bedoel,heb je dat veulen al eens bekeken in vergelijk met de moeder? Dit is echt heel veel geluk hebben dat de merrie daar goed overheen gekomen is..![]()
Maargoed daar heb jij niks mee te maken natuurlijk! Geniet van je veulen!
Als je de op leest zie je dat het om een ongelukje ging..
MyHu schreef:Houd je haar? Ze ziet er heerlijk uit!
saskiakefie schreef:Wat een leuke kruising en wat een mooi veulen! Ik ben erg benieuwd hoe die zich ontwikkeld wil je als je een nieuw topic opent hier een linkje plaatsen? Anders ga ik 'm missen vrees ik, ik wil 'm wel blijven volgen