Wat een lieffie en een knapperd..... Heel veel geluk met je kleine zwarte man!
Anoniem
Geplaatst: 24-05-13 20:16
Wat is hij mooi , a gift from Nevaeh Tranen schoten erin vanmorgen want je droom was weer waar weer een zwarte en nu een knul en ik vindt dat hij nu al het goude bokt veulen (broertje) is
Een prachtig veulen en die naam, het moest gewoon zo zijn
YazhiSien
Geplaatst: 24-05-13 23:00
Mooie naam, mooi veulen! Gefeliciteerd!!!
bobomelo
Geplaatst: 24-05-13 23:25
Ohhhh wat een skeetje!! En wat een bijzondere naam!! Hoop dat dit mannetje je net zo blij maakt als zijn zus deed, maar die zal vast een wakend oogje houden vanuit de paardenhemel!! Geniet van dit bijzonder mooie en lieve veulen Jody!!Het is je echt gegund!!
Een prachtig veulen met een prachtige naam! Gefeliciteerd, Neveah kijkt vast en zeker vanaf haar sterretje naar haar kleine broertje, als beschermengeltje.. Ik heb altijd echt genoten van Neveah haar topics en weet zeker dat dat bij deze kleine spruit ook het geval zal zijn!
Heaven en Jody: gefeliciteerd met het mooie kereltje. Wat zullen jullie beiden blij zijn, ik hoop dat het een beetje het verlies van Nevaeh kan bedekken! Dat de kleine pracht vent maar lang bij jullie mag blijven!
Tjinta
Geplaatst: 25-05-13 14:41
Cynthia82 schreef:
Heel knap ventje en schitterende naam! Ik hoop dat hij je verdriet van Nevaeh wat kan verzachten.