Oh jeetje, wat een geweldige dotjes allemaal zeg!!!!! Moet mij inhouden mijn rijsdrechtje niet daarheen te brengen voor een date........ Het is dat ik geen tijd en geld heb Wat een heerlijk beestenspul zo, heerlijk dat kleine mini-spul
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 15:45
Komen kijken kan natuurlijk altijd! Alleen weet ik wel zeker dat je dan verkocht bent
Ik heb vandaag toch een leuke foto's gemaakt!!!!!! Ze staan nu wel op de computer, maar moet ze nog in m'n album plaatsen om ze hier te kunnen plaatsen............. Jullie moeten dus nog even geduld hebben!
Ahhh, ze zijn zo leuk he die kleintjes Vitara (dat is toch de merrie met de zwarte), is dat ook nog familie van Wyona vd Rijsdrecht dat je weet? Wel een beetje een Look a Like
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 19:18
Dat zeg je goed! Wat grappig dat je dat vindt!! Vitara lijkt in het echt juist het minst op haar, zeker qua hoofdje! De nakomelingen van Hymne (Vitara haar moeder) hebben en iets langer hoofd. Zeg ik het nu goed dat Wyonna haar vader Winston is?! (weet het even niet meer zeker ), dan hebben ze wel dezelfde vader! Ik denk als je dat nu van Shanti zegt...... dat is haar moeder
Winston van de Viersprong ja. Ik vind dat op deze foto; http://www.mijnalbum.nl/Foto-NHQZLNCE.jpg . Daar vind ik haar op Wyona lijken, op die merrie buik na dan *al komt Wyona wel een beetje in de buurt ben ik bang *
Ja, Shanti herkende ik wel, leuk die weer eens langs te zien komen met een half broertje van Wyona
timokyana
Wat een schatjes!!! Daar ben je toch gewoon niet bij weg te slaan !
CarinaR
Geplaatst: 26-05-13 19:27
Wat een buik heeft notre trouwens zeg... En dat bontje wat een leukert
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 19:28
Ik zit nu even foto's van langer terug terug te kijken, en moet nog zeggen dat je gelijk hebt ook!! http://www.mijnalbum.nl/Foto-VG8IHGS7.jpg Shanti heeft echt een super knappe zoon weer! Met een dag was het toch al een beer Maar nogmaals, als je een keertje wilt komen kijken, ben je van harte welkom hoor!`
timokyana, het foto's maken heeft vanmorgen ook lange tijd geduurd..... Je wordt alleen maar afgeleid
Carina, ik weet ook niet wat er bij ons in het gras zit...... Prelude spant de kroon. Je zou zeggen dat er nog een paar kleintjes komen.... Die bonte is leuk he!?! Vind hem ook zo gaaf getekend!!
Toen.was ze zelf nog.klein wurm... Gaat t ook hard he. Thor is ook alweer 10.
Hagar_Helga
Geplaatst: 26-05-13 19:45
Jeej foto's! Wat een leukerts. Vind bruine veulens er toch altijd erg schattig eruit zien! Mooie lakenvelder ook
Kentaro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-13 19:51
Bruine groters ook!!
carina, en ze doet het nog steeds Vanmorgen toen ik met m'n fototoestel op m'n hurken zat, probeerde ze me ook al tegen de grond te werken............. (je had het koppie van haar veulen moeten zien!! )
Tancreda4
Geplaatst: 26-05-13 19:52
Ik wil graag komen kijken, maar dat gaat ook wel verkeerd voor mij zijn
Vorig jaar wilde ik komen, maar toen zat ik opeens met een plotselinge verhuizing van de paarden en een vakantie, dat het er niet meer van kwam.... Er staat nog een pony van jullie hier op stal, misschien kan ik met haar eens jullie kant op komen Dan kan zij mijn benen op de grond houden
Wie is de laatste foto die je erbij plaatste in link? Vitara of Shanti?